17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Dialfire Nedir?

Eş zamanlı çağrılarda sınırlama olmayan ve farklı arama hızları, çağrı modu, özelleştirilebilir çağrı sınırlamaları veya saat dilimi farkındalığı gibi gelişmiş yapılandırma olanağı sunan güçlü rastgele telefon çevirici. Dialfire ses sonlandırma veya BYO özelliğini kullanın. Dialfire telefon çevirici otomasyon süreçleri, istatistikler, raporlama ve kolayca özelleştirilebilen iletişim formları sunar. Kurulum maliyeti yok, kurulum yok, aylık maliyet yok. Kullandıkça ödeyin.

Kimler Dialfire Kullanıyor?

İhtiyaçlarına göre ölçeklendirilen ve son derece özelleştirilebilir, verimli ve güçlü bir giden çağrı merkezi yazılımı arayan ve herhangi sayıda acenteye sahip şahıslar veya şirketler.

Dialfire nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • cloud IT Services
  • Dresden, Almanya içinde yerleşiktir
  • 2010 yılında kuruldu

Dialfire desteği

  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Andorra, Arjantin, Arnavutluk ve 79 adet daha

Diller

Almanca, Fransızca, Portekizce, İngilizce, İspanyolca

Dialfire fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

Satıcı tarafından sağlanmıyor
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

Dialfire ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • cloud IT Services
  • Dresden, Almanya içinde yerleşiktir
  • 2010 yılında kuruldu

Dialfire desteği

  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Andorra, Arjantin, Arnavutluk ve 79 adet daha

Diller

Almanca, Fransızca, Portekizce, İngilizce, İspanyolca

Dialfire videoları ve resimleri

Dialfire Yazılımı - 1
Dialfire Yazılımı - 2
Dialfire Yazılımı - 3
Dialfire Yazılımı - 4
Dialfire Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Dialfire videosu
Dialfire Yazılımı - 1
Dialfire Yazılımı - 2
Dialfire Yazılımı - 3
Dialfire Yazılımı - 4
Dialfire Yazılımı - 5

Dialfire ürününün özellikleri

  • Aracı Arayüzü
  • Arama Aktarma
  • Arama Günlüğü
  • Arama Kaydı
  • Arama Komut Dosyası
  • Arama Raporlama
  • Arama Yönlendirme
  • Arama İzleme
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • CRM
  • Etkileşim İzleme
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kuyruk Yönetimi
  • Liste Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Otomatik Çevirici
  • Power Dialer (Otomatik Çevirici)
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Tahmini Çevirici
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • VoIP
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İnteraktif Sesli Yanıt Programı
  • İşlem Hattı Yönetimi

Dialfire İçin En İyi Alternatifler

Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.

Dialfire için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,7
Müşteri Hizmetleri
4,9
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,8

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
72%
4
28%
Jacob
Jacob
Avustralya dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Tüketici Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Powerful and support is very helpful to setup.

5,0 6 yıl önce

Yorumlar: Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.

Artılar:

Features, ease, and support... it does everything we would need and more.

Eksileri:

There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.

Zeynel
Kanada dahilindeki Social Media Manager
Medya Prodüksiyon, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Outstanding Efficiency with Dialfire

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the ability to quickly manage customer outreach campaigns.

Artılar:

Dialfire has been an invaluable asset to our customer service team. It has allowed us to easily manage large customer outreach campaigns, with its intuitive and user-friendly platform. It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

Eksileri:

One downside to Dialfire is that it can be difficult to adjust existing campaigns, as it requires a lot of manual work. Additionally, the customer service team has found that the automation features can be a bit finicky.

Luca
Almanya dahilindeki Head of Marketing
Sigorta, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A stable, growing and functional with a great support!

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.

Artılar:

Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.

Eksileri:

The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.

5,0 7 yıl önce

Artılar:

It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks. Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.

Eksileri:

0/1500 It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.

Cliff Ian
Filipinler dahilindeki Deputy General Manager
Outsourcing/Offshoring, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Remotodojo on Dialfire

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and etc. Plus the flexibility it gives when editing the columns and you can just directly call after uploading. Basically a plug and play system, very easy to use, and no extensive setup needed. I also really love their payment scheme where you only pay what functionality you use which saves us a lot of money.

Artılar:

There are tons to like with Dialfire. First is they have an option where you only pay what functionality you use. In today's time, most of dialers have this premium payment scheme when you only use certain functionalities and I certainly believe that it's a waste of money.

Eksileri:

There's no really con but I have noticed that sometimes their dialing lags up, maybe it's also because of our internet connection. Not really a deal breaker.