15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

teamdeck

teamdeck

teamdeck Nedir?

>> Kaynak yönetimi aracı

>> Çalışan planlama + proje planlama ve bütçeleme + zaman izleme + zaman çizelgeleri + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kaynak tahmini + ekip kullanımı özellikleri.

>> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir.

>> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır.

>> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun.

Kimler teamdeck Kullanıyor?

Proje yöneticileri, şirket sahipleri, satış ekipleri, geliştiriciler, kreatifler, pazarlama ekipleri, operasyon ekipleri, serbest çalışanlar

teamdeck Yazılımı - 1
teamdeck Yazılımı - 2
teamdeck Yazılımı - 3
teamdeck Yazılımı - 4

teamdeck konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

teamdeck

teamdeck

4,3 (44)
$6,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
92
5
4,3 (44)
4,5 (44)
4,5 (44)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$9,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
464
34
4,5 (4.833)
4,3 (4.833)
4,5 (4.833)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

teamdeck ürününe diğer harika alternatifler

monday.com
En iyi puan alan özellikler
Envanter İzleme
Pano
Çalışan Yönetimi
Asana
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Performans İncelemesi Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Wrike
En iyi puan alan özellikler
Fazla Mesai Hesaplama
Pano Oluşturma
Yapılandırılabilir İş Akışı
elapseit
En iyi puan alan özellikler
Erişim Denetimleri/İzinleri
Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Uyarılar/Bildirimler
Clockify
En iyi puan alan özellikler
Raporlama/Analiz
Zaman Çizelgesi
Çevrimiçi Zaman İzleme
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Birden Çok Proje
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
VOGSY
En iyi puan alan özellikler
Belge Depolama
Görev Yönetimi
Takvim/Anımsatıcı Sistemi

teamdeck için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,3
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,5
Özellikler
4,2
Paranızın Karşılığı
4,5

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
48%
4
34%
3
18%
Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Value for Money

5,0 5 yıl önce

Yorumlar: Overall it is a great tool, they have their fair share of challenges trying a new UX that is not seen in similar softwares in the industry. The initial onboarding was hard and we had our VP of Engineering championing the teamdeck and answer everyone's questions every day for some time, but now we are past that phase.

Artılar:

Calendar is really good, where I can see everyone's allocations, leaves (sick/casual/annual), availability and time spent in a very intuitive way. I did however had to get on boarded on the different sections like allocations/leaves/ and time worked, those icons are very small and weren't self explanatory in calendar view.

Eksileri:

I dread the reports section, because I have seen it provide incorrect numbers. Also, I don't find it easy to use and easily customisable.

Eric
Fransa dahilindeki Information Technology and Services Professional
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

A nice product that allows you to work efficiently

4,0 4 yıl önce

Yorumlar: Good service that allows you to record and analyze everything during the work and speed up your business process ..

Artılar:

Timesheets and time tracking feature for Teams is the most useful for me. Thanks to the time tracking tool, it helps us monitor the performance of our team and compare facts to predictions, allowing us to master everything about the business process. By generating reports based on timelines, we can calculate KPIs we choose, generate financial reports, and more. Teamdeck is a great choice for managing your team's workload and tracking your company's profitability.

Eksileri:

The speed of use is not exactly what I want, sometimes it works slowly.

Aleksander
Romanya dahilindeki Regional Team Leader
Pazar Araştırması, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Great tool for cross-office collaboration management

5,0 2 ay önce Yeni

Artılar:

A great tool that is easy to integrate and suitable for quick onboarding. We have a big organization to onboard, we needed something light and easy to use that everyone will quickly adopt.

Eksileri:

Nothing specific to add, it meets our needs.

Tim
Ukrayna dahilindeki Head of Project Management
Bilgisayar Yazılımı, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Planning & Tracking is fine, Reports are poor, experience is slow

3,0 5 yıl önce

Yorumlar: I can deal with it, but once a week the experience with Teamdeck is just frustrating

Artılar:

Planning & Tracking features Flexibility in filters

Eksileri:

Loading all the timetable for all the time - no need for that, it takes time to load and laggs a lot if we use view for the entire team (~50 people). Would be good to display only selected month at least. Reports can't be exportend in PDF, with a quality layout, that can be showed to our investors. Teamdeck doesn't show the real time sutiation, you have to refresh the page all the time to see latest updates from colleagues. The tool sometimes laggs and shows wrong data in report, we have to do triple check before collecting stats and calculate budgets based on timetracking. Reccuring bookings would also be a great feature (e.g. each week on Monday & Tuesday, etc.) The timetable is also taking too much space on the screen. Imagine 50 people add 10 tracking objects each day. Scrolling through 500 records + 50 empty spaces for "+" symbol for adding new record is just painful.

Nicky
Kanada dahilindeki VP of Service Delivery
Bilgisayar Yazılımı, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Easy to use, great value for money

5,0 3 hafta önce Yeni

Artılar:

I like that it's easy to set up and easy to see where your resources are assigned. The support is great too, very helpful. It has all the features i want from a tool, built in reporting is good too.

Eksileri:

My only real wish is to have an ability to integrate an external reporting tool for more complex reporting.