15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

teamdeck

teamdeck

teamdeck Nedir?

Projelerini daha hızlı tamamlamak ve sağlıklı bir ekip yapısına sahip olmayı sürdürmek isteyen işletmeler için kaynak planlamasını + süreleri izlemeyi + izin yönetimini sağlayan eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümü.
Elektronik çizelgelere, manuel izlemeye, zahmet çekmeye gerek kalmaz. Yedi günlük ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın.

Kimler teamdeck Kullanıyor?

Proje yöneticileri, şirket sahipleri, satış ekipleri, geliştiriciler, kreatifler, pazarlama ekipleri, operasyon ekipleri, serbest çalışanlar

teamdeck Yazılımı - 1
teamdeck Yazılımı - 2
teamdeck Yazılımı - 3
teamdeck Yazılımı - 4
teamdeck Yazılımı - 5

teamdeck konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

teamdeck

teamdeck

4,3 (42)
$3,99
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
93
5
4,3 (42)
4,4 (42)
4,5 (42)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
€10,99
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
235
92
4,4 (12.406)
4,4 (12.406)
4,3 (12.406)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

teamdeck ürününe diğer harika alternatifler

Asana
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Son Tarih Yönetimi
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Pano
Çalışan Yönetimi
Şablonlar
Wrike
En iyi puan alan özellikler
Fazla Mesai Hesaplama
Pano Oluşturma
Yapılandırılabilir İş Akışı
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Not Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
elapseit
En iyi puan alan özellikler
Erişim Denetimleri/İzinleri
Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Uyarılar/Bildirimler
Clockify
En iyi puan alan özellikler
Raporlama/Analiz
Zaman Çizelgesi
Çevrimiçi Zaman İzleme
Visual Planning
En iyi puan alan özellikler
Gerçek Zamanlı Planlama
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
VOGSY
En iyi puan alan özellikler
Belge Depolama
Proje Yönetimi
Takvim/Anımsatıcı Sistemi

teamdeck için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,3
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,5
Özellikler
4,1
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
45%
4
36%
3
19%
Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Value for Money

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: Overall it is a great tool, they have their fair share of challenges trying a new UX that is not seen in similar softwares in the industry. The initial onboarding was hard and we had our VP of Engineering championing the teamdeck and answer everyone's questions every day for some time, but now we are past that phase.

Artılar:

Calendar is really good, where I can see everyone's allocations, leaves (sick/casual/annual), availability and time spent in a very intuitive way. I did however had to get on boarded on the different sections like allocations/leaves/ and time worked, those icons are very small and weren't self explanatory in calendar view.

Eksileri:

I dread the reports section, because I have seen it provide incorrect numbers. Also, I don't find it easy to use and easily customisable.

Eric
Fransa dahilindeki Information Technology and Services Professional
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

A nice product that allows you to work efficiently

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: Good service that allows you to record and analyze everything during the work and speed up your business process ..

Artılar:

Timesheets and time tracking feature for Teams is the most useful for me. Thanks to the time tracking tool, it helps us monitor the performance of our team and compare facts to predictions, allowing us to master everything about the business process. By generating reports based on timelines, we can calculate KPIs we choose, generate financial reports, and more. Teamdeck is a great choice for managing your team's workload and tracking your company's profitability.

Eksileri:

The speed of use is not exactly what I want, sometimes it works slowly.

Tim
Ukrayna dahilindeki Head of Project Management
Bilgisayar Yazılımı, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Planning & Tracking is fine, Reports are poor, experience is slow

3,0 4 yıl önce

Yorumlar: I can deal with it, but once a week the experience with Teamdeck is just frustrating

Artılar:

Planning & Tracking features Flexibility in filters

Eksileri:

Loading all the timetable for all the time - no need for that, it takes time to load and laggs a lot if we use view for the entire team (~50 people). Would be good to display only selected month at least. Reports can't be exportend in PDF, with a quality layout, that can be showed to our investors. Teamdeck doesn't show the real time sutiation, you have to refresh the page all the time to see latest updates from colleagues. The tool sometimes laggs and shows wrong data in report, we have to do triple check before collecting stats and calculate budgets based on timetracking. Reccuring bookings would also be a great feature (e.g. each week on Monday & Tuesday, etc.) The timetable is also taking too much space on the screen. Imagine 50 people add 10 tracking objects each day. Scrolling through 500 records + 50 empty spaces for "+" symbol for adding new record is just painful.

Gerardo Esteban
Gerardo Esteban
Peru dahilindeki JavaScript Developer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

I use this software daily at work, it works great even with low internet bandwidth.

4,0 4 yıl önce

Yorumlar: I select the project I am going to be working on, start tracking time, and start to do my tasks, when I need to leave my computer I stop the time tracking. If you need to switch between projects is cool and allows to track time you spend on several projects. By far and til now it has been a great experience.

Artılar:

It helps to track the time I've been doing a task for a project, and have some sort of idea of the time is taking on the tasks and projects. You can track time by projects which is cool. You can create reports of the time spend by projects on your team.

Eksileri:

It does not have a user idle function which stops automatically if you leave your desktop, it's not something that bad, you just have to be careful of stoping the time tracker when you leave you computer for a moment. This will be good or bad depends on the honestly of the team you manage as admin.

Ahmet Hamza
Fransa dahilindeki Financial Director
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Yönetimi, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

teamdeck ensures that the whole team is syncronized at any time

5,0 geçen yıl

Artılar:

teamdeck has unique capabilities that ensure that we are in the same line at any time.

Eksileri:

Time tracking module of teamdeck could be developed in a more advance way.