ClickUp Nedir?

ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir.

Kimler ClickUp Kullanıyor?

Harika bir şekilde tasarlanmış kullanımı kolay bir platformda daha akıllı ve daha verimli çalışmak isteyen ekipler.

ClickUp nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • ClickUp
  • Palo Alto, ABD içinde yerleşiktir
  • 2016 yılında kuruldu

ClickUp support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Andorra, Arjantin, Avustralya ve 45 adet daha

Diller

İngilizce

ClickUp fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$0,00
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

ClickUp ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. ClickUp ücretli sürümü başlangıç fiyatı $0,00.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • ClickUp
  • Palo Alto, ABD içinde yerleşiktir
  • 2016 yılında kuruldu

ClickUp support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Andorra, Arjantin, Avustralya ve 45 adet daha

Diller

İngilizce

ClickUp videoları ve resimleri

ClickUp Yazılımı - 1
ClickUp Yazılımı - 2
ClickUp Yazılımı - 3
ClickUp Yazılımı - 4
5 tane daha görüntüle
ClickUp videosu
ClickUp Yazılımı - 1
ClickUp Yazılımı - 2
ClickUp Yazılımı - 3
ClickUp Yazılımı - 4

ClickUp ürününün özellikleri

  • Alt Görevler Oluşturma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Arama/Filtreleme
  • Atama Yönetimi
  • BT Proje Yönetimi İçin
  • Bağımlılık İzleme
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Belge İnceleme
  • Beyin Fırtınası
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bütçe Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • CRM
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Dosya Yönetimi
  • Durum İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • E-postayı Göreve Dönüştürme
  • Ekip Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etiketleme
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Faturalandırma
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Fikir Oluşturma
  • Fikir Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Form Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Gereksinim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Düzenleme
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Grafik İş Akışı Düzenleyici
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Etiketleme
  • Görev Planlama
  • Görev Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Görsel İş Akışı Yönetimi
  • Görselleştirme
  • Görüntülü Reklam Yönetimi
  • Görüntülü Sohbet
  • Harcama Yönetimi
  • Hata/Sorun Yakalama
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Hissedar Tanımlı Öznitelikler
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Kampanya Analizi
  • Kampanya Planlama
  • Kanal Yönetimi
  • Kanban Panosu
  • Kapasite Yönetimi
  • Kaynak Planlama
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Kişi Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Kodsuz
  • Konuk Erişimi
  • Kreatif Ajanslar için
  • Kullanım Raporlama
  • Medya Planlama
  • Mesajlaşma
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • Müşteri Yönetimi
  • Not Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Onay İş Akışı
  • Otomatik Planlama
  • Otomatik Zaman Yakalama
  • Pano
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Pazarlama Takvimi
  • Performans Metrikleri
  • Planlama
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Proje Yönetimi
  • Proje Zamanlama
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Raporlama/Proje İzleme
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Rol Tabanlı İzinler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Sorun Denetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sprint Planlama
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Sürüm Planlama
  • Sürüm Yönetimi
  • Tahmin
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Tamamlama Maliyeti İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Tatil/İzin İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Test Etme/KG Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Uzaktan Destek
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yapılandırılabilir İş Akışı
  • Yinelenen Görevler
  • Yol Haritası Çıkarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Yüklenici Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Zaman ve Katılım
  • Zaman Çizelgesi
  • Zaman İzleme
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Çalışan Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Çevrimiçi Zaman İzleme
  • Çoklu Kampanya
  • Çoklu Oturum Açma
  • Çubuk Grafik
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üretkenlik Analizi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İlerleme İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • İzin Yönetimi
  • İzlenebilirlik
  • İçe Aktarma Görevleri
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • İşçilik Tahmini
  • Şablon Yönetimi
  • Şablonlar

ClickUp İçin En İyi Alternatifler

With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Bir kurumsal proje yönetim yazılımı olan Wrike; şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve daha fazlasına sahiptir. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.

ClickUp için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,6
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,6

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
71%
4
25%
3
3%
2
1%
1
0%
Siim
Siim
Estonya dahilindeki Head of Marketing
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Tüketici Hizmetleri, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great easier to use alternative for Jira

5,0 geçen ay Yeni

Artılar:

I like that its is easier to use compared to Jira. There are a lot of template to use and copy from to manage different marketing things from campaign to projects.

Eksileri:

Subtasks dont show up in home page which is why you need to think through things when it comes to collaborations.

ClickUp Yanıtı

4 hafta önce

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Moises
Meksika dahilindeki CEO
Pazarlama ve Reklamcılık, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

No existe en el mundo mejor opción

5,0 3 hafta önce Yeni

Yorumlar: Maravillosa, no tengo ninguna mala experiencia y siempre el equipo de atención al cliente está super pendiente de las cosas que los usuarios les recomendamos para mejorar el producto y no solo eso... lo implementan. ¡SON GENIALES!

Artılar:

¡Todo! Es una herramienta tan versátil que la pueden usar todos los equipos de la compañía, tiene automatizaciones, correo, flujos de datos. ¡Puedes hacer TODO!

Eksileri:

Francamente, todo me gusta. No hay una sola queja.

Dikkate Alınan Alternatifler: Odoo, Trello, Taskworld ve Asana

ClickUp Tercih Etme Nedenleri: Relación, precio y prestaciones, a demás de la versatilidad que me da clickup para manejar el negocio y todos los departamentos como mejor me convenga.

Geçiş Yapılan: HubSpot Marketing Hub, HubSpot CRM ve HubSpot Service Hub

ClickUp Ürününe Geçme Nedenleri: El precio y la versatilidad que tiene su servicio es maravilloso.

ClickUp Yanıtı

2 hafta önce

Hey, Moises! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Anne
Anne
Avustralya dahilindeki Project Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Sağlık, Sağlıklı Yaşam ve Fitness, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Horrible, misleading product

1,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Absolutely horrible - spend hours looking for guidance to get it to be a functional, useful product, but the only guidance is for complete beginners. Then, after all that precious time, it stops working. No easy way to rectify - I'm not signing up separately to a damn help centre. Awful product. Worthless.

Artılar:

Nothing - can't test it out properly before being hit with an unexpected paywall. What's worse than poor functionality is an enormous waste of time. So much so that I'd rather waste more time letting as many people as I can know how infuriating it is to be misled.

Eksileri:

Spend hours learning the Gantt chart functionality, believing it is free, then hit with paid sign-up before overcoming the learning curve, not to mention you can't seem to colour code Gantt tasks. Absolutely infuriating.

ClickUp Yanıtı

geçen ay

Hey, Anne! We're so happy that you decided to give our awesome Free Forever Plan a try! Our Free Forever Plan is and will remain just that, free forever! We are proud to provide an industry-leading amount of items to be created within all of our plans, and we will never limit you to the number of tasks you create. You can create unlimited tasks without any restrictions. Workspaces on the Free Forever Plan have limited uses of certain features. 'Uses' mean that you can create and edit a certain number of times before losing access to that feature. You can learn more about what is included with each of our plans here: https://docs.clickup.com/en/articles/1048368-clickup-plans! If you have other questions or would like clarification on any of the information I shared, please don't hesitate to reach out. We're happy to help! Have an amazing and productive day!

Yasas Sri
Yasas Sri
Sri Lanka dahilindeki Content Creator
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Eğitim Yönetimi, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

ClickUp: A Customizable Easy to Use Workflow Management Tool for Startups

4,0 2 ay önce

Yorumlar: I am extremely happy to use ClickUp more than any other tool. ClickUp provides client apps, and even works great with browsers or through mobile. I am so happy to continue this.

Artılar:

It is so intuitive, feature-rich and user friendly. I am amazed to see how much the ClickUp team has developed this product. It is unlike any other tool, This is very smart and intelligent.

Eksileri:

There is no specific issue I noticed, but sometimes it may feel like "too much of features" and you are overloaded with so many options. But it is not a huge blocker.

Dikkate Alınan Alternatifler: Google Sheets

ClickUp Tercih Etme Nedenleri: Jira was expensive and for my daily work, having Jira is not affordable.

Geçiş Yapılan: Jira

ClickUp Ürününe Geçme Nedenleri: ClickUp has lot of options, and I really liked the integrations provided by ClickUp. I wanted to integrate my workflow management tool with Slack, and it is supported by ClickUp.

ClickUp Yanıtı

geçen ay

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Anastacia
ABD dahilindeki Account Manager
Pazarlama ve Reklamcılık, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

ClickUp Works!

5,0 geçen hafta Yeni

Yorumlar: Overall ClickUp is the one-stop shop for all things related to task, time, and project management. Our company doesn't have to go out and get a tool for time management in addition to project management. Nope, everything is all bundled into one large system and it makes it so much easier to become familiar with.

Artılar:

I love that this tool offers so very many solutions for my company's needs. From employee time tracking to task management to project communication, the platform is terrific! It enables everyone from upper management to entry-level to be held accountable for the overall workflow and success of our clients. ClickUp has so many features that you can get a little lost in the shuffle but it gives the peace of mind that it'll do whatever you need it to so long as you spend a little time in the system setting it up the way you need it.

Eksileri:

It can be a little too easy to get lost if you use a lot of features and boards as our company does. This is why we designated specific individuals to be in charge of the management of that department/ area of service within the ClickUp management system.

ClickUp Yanıtı

4 gün önce

Hey, Anastacia! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!