18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

OneSignal

OneSignal

OneSignal Nedir?

OneSignal; e-posta, mobil ve web anlık bildirimleri, uygulama içi mesajlaşma ve SMS sunan, sektöründe öncü müşteri mesajlaşma ve etkileşim çözümüdür. Çok kanallı platformu sayesinde bir milyon işletmenin günde 11 milyardan fazla mesaj göndermesini sağlar. Üstün mimariyle desteklenen OneSignal, işletmenize göre ölçeklendirilecek ve mesajları daha hızlı ve güvenilir bir şekilde iletecek şekilde tasarlanmıştır. OneSignal; müşteri yolculukları, A/B testi, analiz, kişiselleştirme, segmentasyon ve daha fazlası gibi araçlar sunar.

Kimler OneSignal Kullanıyor?

OneSignal, büyüme ve işlemsel bildirimler için modern müşteri mesajlaşma teknolojisinden yararlanmak isteyen mobil öncelikli şirketlere hizmet vermektedir.

OneSignal konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

OneSignal

OneSignal

4,7 (99)
$9,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
77
13
4,5 (99)
4,6 (99)
4,5 (99)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
₹1.799,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
64
17
4,1 (112)
4,0 (112)
3,9 (112)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

OneSignal ürününe diğer harika alternatifler

Freshchat
En iyi puan alan özellikler
Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Mobil Erişim
Zoho CRM
En iyi puan alan özellikler
CRM
Real-Time Data
Yardım Masası Yönetimi
SendPulse
En iyi puan alan özellikler
E-Posta Kampanyası Yönetimi
E-posta Pazarlaması
Raporlama/Analiz
Let's Get Digital
En iyi puan alan özellikler
Canlı Akış
Katılımcı Yönetimi
Özelleştirilebilir Markalama
Pushwoosh
En iyi puan alan özellikler
Kampanya Yönetimi
Katılım İzleme
Çok Kanallı Pazarlama
Mobile Marketing Cloud
En iyi puan alan özellikler
Bu ürün için kullanıcılar hiçbir özelliği puanlamadı.

OneSignal için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,5
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,6

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
73%
4
25%
3
1%
2
1%
Jared
Jared
ABD dahilindeki Marketing Specialist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Makine, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

The best software for marketing.

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: It is a much needed software as we are able to maintain a great connection with our clients, we have increased our client database, our clients are now attracted to our services, the interaction is very good and it has very good email automation and receptive on the part of our clientele.

Artılar:

It is a simple software to configure, sending notifications is very fast, it makes it easy to always offer the best to our customers, we attract our customers thanks to the multiple functions that OneSignal offers, it is a very fast system, it has powerful customer segmentation, It is essential for us and for attracting new customers.

Eksileri:

On one occasion notifications were delayed, we don't know why, but it has been a great concern for which we have not received a response. They must provide an answer to concerns that we are generally unaware of.

Victor
Victor
Panama dahilindeki Head of Digital Intelligece
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Gazeteler, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Using One Signal to increase user retention

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: We are using One Signal to engage visitors of our site and mobile apps.

Artılar:

I like the user friendly admin panel for non tech-savvy users and the integration with many services/platforms.

Eksileri:

I tThe pricing model has a big jump between the free version to the next tier. I will think in a mid-cost plan for small and medium size business.

Dave
Avustralya dahilindeki owner
E-öğrenme, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Nothing seems to work and sup[port hasnt been able to help at all

2,0 6 yıl önce

Artılar:

the concept is fantastic. Unfortunately with my experience they dont seem to deliver what is promised

Eksileri:

Its very difficult to set up to a working standard (still not achieved even with support) despite it being an easy plugin. I can not get ANY subscribed users to actually receive any notifications. I have tried ALL troubleshooting options to no avail. 1/10 As support is in another country its more or less impossible for me to get any help.

OneSignal Yanıtı

6 yıl önce

Hi Dave. I'm sorry to hear you had difficulty getting OneSignal working. Our support team is based in the United States. We strive to reply to all support messages within 24 hours during the business week and help every client get successfully set up. We'd love for you to give us another shot.

Jade Anthony
Filipinler dahilindeki Admin Clerk
Yapı Malzemeleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

SUPERB EMAIL SOFTWARE!

5,0 3 ay önce

Yorumlar: It is an ideal software to use and also with topnotch quality product you can have!

Artılar:

They offer a FREE access, and prices are very reasonable and affordable for a business!! A must have!

Eksileri:

So far I have nothing to say that I like least about OneSignal.

Zeeshan
Hindistan dahilindeki Self Employed
Program Geliştirme, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

OneSignal Product Review 2024

5,0 geçen yıl

Yorumlar: OneSignal's standout feature are journeys, which enable users to create highly personalized and automated communication flows. These journeys help optimize every step of our communication funnel by allowing us to target specific segments of our audience with tailored messages at the right time. From onboarding new users to re-engaging dormant ones, OneSignal's journeys empower us to deliver timely and relevant notifications, leading to improved user engagement and conversion rates.

Artılar:

Ease of implementation and use. Their documentation is robust, well written, and very easy to understand, and on top of that they have video tutorials on YouTube. They also have amazing support! I have only needed help from them once, while trying to use push notifications to update a Live Activity in iOS. I contacted them via their online chat system and got a very quick response. They stayed engaged until I had things working on my end. Brit in particular was super helpful! I can't recommend them strongly enough.

Eksileri:

Absolutly nothing. There is no downside to using this service.