15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Zendesk Suite Nedir?

Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir.

Kimler Zendesk Suite Kullanıyor?

Üst düzey müşteri deneyimi oluşturma konusunda 160.000'den fazla şirket Zendesk'in müşteri hizmetleri çözümüne güveniyor. Güçlü ve esnek yazılımı, her işletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde ölçeklendirilir.

Zendesk Suite Yazılımı - 1
Zendesk Suite Yazılımı - 2
Zendesk Suite Yazılımı - 3
Zendesk Suite Yazılımı - 4

Zendesk Suite konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3.848)
$55,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
183
245
4,3 (3.848)
4,2 (3.848)
4,3 (3.848)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$9,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
180
138
4,6 (1.574)
4,7 (1.574)
4,7 (1.574)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Zendesk Suite ürününe diğer harika alternatifler

LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Gelen Kutusu Yönetimi
Proaktif Sohbet
JIRA Service Management
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Görev Yönetimi
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Not Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Gorgias
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
E-posta Yönetimi
Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Pano
Çalışan Yönetimi
Şablonlar
Tidio
En iyi puan alan özellikler
Canlı Sohbet
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Raporlama/Analiz
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
CRM
Özelleştirilebilir Markalama
HelpDesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Uyarılar/Eskalasyon
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
İçerik Yönetimi

Zendesk Suite için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,2

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
55%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Oscar
Oscar
Meksika dahilindeki Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Zendesk = Great help desk

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: We have done quite well. We have already more than 2000 Tickets attended with the tool in our 2 subscriptions.
It has allowed us to keep a good control of our service and has allowed us to improve response times and quality of service, since the reports help to keep each Ticket impartially between us and the clients.

Artılar:

It is easy to use. When new engineers arrive, it is very fast to register them in the portal so that they can begin to attend support tickets. For customers it is a tool that allows you to keep track of the hours that are billed according to the Tickets and even with the reports you can keep track of who reports and who fails to report.

Eksileri:

The licensing scheme could improve. In particular, we have two subscriptions to Zendesk, one for use by external clients and one for our internal users. For our internal users we do not require so many functionalities, only the basics, but among what we require is the chat service, only for this we have to jump to a subscription scheme that increases internal costs. Having this feature from the lowest script would be a good thing for us.

Pat
Pat
ABD dahilindeki Customer Support Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Müzik, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Efficient and practical: Great but a bit pricey

4,0 6 ay önce

Yorumlar: Overall, Zendesk is an easy-to-use, reliable CRM platform that integrates well with most popular order processing platforms, webstores, shipping logistics services, and can handle intricate operations such as Subscription administration, phone calls, live chat support, and more. Also, the reporting features available offer alot of flexibility to create reports that are helpful for your business and goals in Customer Support. I chatted on Zendesk daily and love the way it handles live chat support for Agents.

Artılar:

Zendesk offers lots of features such as integration with other platforms, such as Stripe for payments and subscription administration (SaaS) services to manage customer monthly billing. Also integrates well with Shipping & logistics services to track shipments, repairs and returns. And they are always adding new features and integrations. Offers Keyboard Shortcuts to even further increase efficiency possibilities.

Eksileri:

Call feature can occasionally be buggy and it is a bit expensive compared to some of the newer CRM platforms, but if you want reliability and have a large to mid scale business offering email and/or live chat support, Zendesk is a great option. They can handle both a huge account with millions of customers and contacts, to a mom & pop operation with hundreds of customers.

Pamela
Dominik Cumhuriyeti dahilindeki Agent
Tüketici Hizmetleri, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Zendesk is great for Support Ticket Management

5,0 geçen hafta Yeni

Yorumlar: To be honest, the overall experience after using Zendesk in our department has been great! We are always on top of our metrics and this is mostly because the platform helps us run our business smoothly. Ticket Automation and being able to customize our ticket system so it can fit our specific needs is one of its best features.

Artılar:

As a customer support representative, I've worked with Zendesk for over 12 months now and it's been an excellent experience. First off, I'd like to stand out for its user-friendly interface, It's very simple. I would say it's almost intuitive. Which allows you to familiarize yourself with the product right away. Additionally, since we're always trying to provide a first contact resolution, it helps that we can assign tickets to specialized agents and place a higher priority for a faster resolution.

Eksileri:

At this moment, I would say the biggest con that happens rarely but can happen if you do not have a potent internet connection: if the ticket is not assigned then very seldom, it will not show the agents working the ticket and both agents can post an internal note in the same ticket.

Matt
Avustralya dahilindeki CEO
Eğitim Yönetimi, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

CX solution

1,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Very poor. Don't bother with the trials, go and look at something else.

Artılar:

Not many at all, the agents don't seem to have much interest

Eksileri:

Ironic that a company trying to sell software for CX, is so poor with their own service

Andrew
Andrew
ABD dahilindeki Chief Executive Officer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Great System for Support Ticket Management

4,0 4 ay önce

Yorumlar: Overall, our experience with Zendesk as a support ticketing system has been good. While a bit expensive for the amount of features we use, the integrations and automations available work well with our current client workflow and processes.

Artılar:

Zendesk offers a lot of great automations and integrations that are essential to running a successful support desk. Custom automated responses based on ticket criteria help reduce admin time spent updating tickets, and give clients instant recognition that they request has been received. The Zendesk integration with Jira is extremely helpful for managing new support tickets within an existing or ongoing project. New Zendesk tickets can be easily imported into existing Jira projects for seamless workflow.

Eksileri:

Depending on your need and desired use of the platform, Zendesk Suite comes at a fair expensive price. If you're looking for basic support ticket management and need a lot of individual users to manage workflow, then Zendesk will not be a very affordable option, as you will be charges for each individual user. The admin panel is also a bit cumbersome to manage, as there are separate systems for managing tickets and managing automations/workflows. A combined or condense admin panel would provide a much better user interface for admin and service agents.