15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Zendesk Suite Nedir?

Olağanüstü deneyimler sunan hepsi bir arada destek yazılımı Zendesk ile müşteri hizmetlerinizi güçlendirin. Kullanımı kolay self servis araçları ve desteği kolaylaştıran yapay zeka destekli sohbet özellikleri sayesinde, Zendesk'i uyguladıktan sonra müşterilerin %60'ı CSAT (müşteri memnuniyeti) puanında artış görüyor; %85'i ise iç operasyonlarına ilişkin daha yüksek görünürlük elde ediyor. Müşterilerin ihtiyaç duydukları yanıtları, ihtiyaç duydukları anda hızlı bir şekilde ve kolayca almaları için self servis ve kanallar arası destek sağlayın.

Kimler Zendesk Suite Kullanıyor?

Üst düzey müşteri deneyimi oluşturma konusunda 160.000'den fazla şirket Zendesk'in müşteri hizmetleri çözümüne güveniyor. Güçlü ve esnek yazılımı, her işletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde ölçeklendirilir.

Zendesk Suite Yazılımı - 1
Zendesk Suite Yazılımı - 2
Zendesk Suite Yazılımı - 3
Zendesk Suite Yazılımı - 4

Zendesk Suite konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3.913)
$55,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
183
245
4,3 (3.913)
4,2 (3.913)
4,3 (3.913)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$9,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
464
34
4,5 (4.833)
4,3 (4.833)
4,5 (4.833)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Zendesk Suite ürününe diğer harika alternatifler

monday.com
En iyi puan alan özellikler
Envanter İzleme
Pano
Çalışan Yönetimi
LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama Kaydı
Proaktif Sohbet
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
Raporlama/Analiz
HelpDesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Uyarılar/Eskalasyon
Tidio
En iyi puan alan özellikler
Canlı Sohbet
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Raporlama/Analiz
JIRA Service Management
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Görev Yönetimi
Gorgias
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
E-posta Yönetimi
Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Birden Çok Proje
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
CRM
Özelleştirilebilir Markalama

Zendesk Suite için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,2

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
56%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Roland
Roland
ABD dahilindeki Senior Account Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Lojistik ve Tedarik Zinciri, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Powerful but complicated

5,0 2 hafta önce Yeni

Artılar:

It’s a centralized communication and ticketing system. It allows us to keep track of customer comms and link them to specific items within our systems.

Eksileri:

It had quite the learning curve. It’s a sometimes complicated tool and new agents often need hand-holding when onboarding.

Brenden
Belçika dahilindeki CTO
Bilgisayar Yazılımı, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

All in one package for customer support and external documentation

5,0 2 hafta önce Yeni

Artılar:

Zendesk offers a easy-to-use and complete feature set for customer support and external documentation. All of which is maintainable by non-technical people.

Eksileri:

The set-up and fine-tuning to your specific process might require some time to figure. While their rule engine is super flexible, it requires some getting used to.

Jason
ABD dahilindeki CTO
Perakende, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Worst Support in Industry

3,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: The service before the sale was exceptional. However, we found out too late that the service we purchased is not the service we were shown. There is no way to get support for the product. Everything costs extra.

Artılar:

There is not much that has worked perfectly. The live chat has cut down on our overall customer support time, however the setup was more difficult and the maintenance is more difficult than other solutions. Most of the features that we like either don't operate on all versions of Zendesk or they only work about half of the time.

Eksileri:

The mobile app is almost unusable. But nothing is as bad as their support after the sale. You will get the excellent communication before the sale and you will be shown every feature Zendesk offers, but after the sale you will find out that there is no way to contact a human for support and all of the features that they showed you are not included and cost ridiculous amounts more. For instance, for us to add AI chat, business hour management and reporting to our account (all of which were included in our demo as part of the plan we were buying) it would more than double our subscription cost on a yearly basis.

James
Kanada dahilindeki Music Manager
Müzik, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Steve Rob Music - Zendesk Suite Review

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Our experience is great, and we are happy to continue using Zendesk.

Artılar:

We have used Zendesk for about 3 months. We really enjoy how easy it is to customize branding, add or remove agents, and setup specific policies. We enjoy how we are able to do everything with an easy to use dashboard which has everything all in one place. We also utilize Zendesk on our other platforms, such as our websites, merch store, etc. It's very easy to integrate and our customers enjoy it!

Eksileri:

Zendesk is very costly, but we were able to get a discount as we are a startup company. I would like if Zendesk had a free plan to begin with. Obviously there would be some limited features unless you upgraded, but it would allow things like web chat or a certain number of agents.

Shalonda
ABD dahilindeki Purchasing Manager
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Suite Life of Zendesk

5,0 geçen ay Yeni

Artılar:

It literally keeps track of everything. And we have the ability to add in more parameters. As well as take away parameters if no longer needed.

Eksileri:

Being unable to CC appropriate parties inside Zendesk.