17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Zendesk Suite Nedir?

Olağanüstü deneyimler sunan hepsi bir arada destek yazılımı Zendesk ile müşteri hizmetlerinizi güçlendirin. Kullanımı kolay self servis araçları ve desteği kolaylaştıran yapay zeka destekli sohbet özellikleri sayesinde, Zendesk'i uyguladıktan sonra müşterilerin %60'ı CSAT (müşteri memnuniyeti) puanında artış görüyor; %85'i ise iç operasyonlarına ilişkin daha yüksek görünürlük elde ediyor. Müşterilerin ihtiyaç duydukları yanıtları, ihtiyaç duydukları anda hızlı bir şekilde ve kolayca almaları için self servis ve kanallar arası destek sağlayın.

Kimler Zendesk Suite Kullanıyor?

Üst düzey müşteri deneyimi oluşturma konusunda 160.000'den fazla şirket Zendesk'in müşteri hizmetleri çözümüne güveniyor. Güçlü ve esnek yazılımı, her işletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde ölçeklendirilir.

Zendesk Suite Yazılımı - 1
Zendesk Suite Yazılımı - 2
Zendesk Suite Yazılımı - 3
Zendesk Suite Yazılımı - 4

Zendesk Suite konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3.954)
$55,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
180
245
4,3 (3.954)
4,2 (3.954)
4,3 (3.954)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
Fiyatlandırma bulunamadı
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
178
138
4,6 (1.621)
4,7 (1.621)
4,7 (1.621)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Zendesk Suite ürününe diğer harika alternatifler

LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama Kaydı
Proaktif Sohbet
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
CRM
Özelleştirilebilir Markalama
HelpDesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Uyarılar/Eskalasyon
JIRA Service Management
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Görev Yönetimi
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
Müşteri Geçmişi
Tidio
En iyi puan alan özellikler
Canlı Sohbet
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Raporlama/Analiz
Gorgias
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
E-posta Yönetimi
Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Birden Çok Proje
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Envanter İzleme
Sipariş Karşılama
Ürün Kimliği

Zendesk Suite için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,2

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
56%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Asif
Asif
Hindistan dahilindeki Technical Support Engineer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Complete ticketing tool

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Fine , reliable and organized ticketing tool with sla management and to keep track of status and accurate timeline of all the support tickets. Easy to configure and automate responses on the tickets.

Artılar:

Highly performant ticket tool with complete options. Easy login through SSO and reliable tool. Can easily configure profile , signature and automated replies in tickets.

Eksileri:

On mobile and personal hotspot internet it works little slow.

Rob
BK dahilindeki Founder
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A good easy to use platform

5,0 2 ay önce Yeni

Artılar:

It's clear and simple to use interface and it's a clearly developed product with a good set of core features, which actually work unlike other platforms.

Eksileri:

The extra cost for additional features, would prefer a more feature reach lower tiered pricing level

Ashli
ABD dahilindeki Client Solutions Navigator
Veterinerlik, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zendesk- Pros & Cons

3,0 6 gün önce Yeni

Yorumlar: Overall a good tool to organize several incoming/outgoing communications in one hub

Artılar:

Easy to navigate, tickets translate information clearly & can handle many users

Eksileri:

Refresh rate can be slow, reloads often & can allow more than one user to work on the same ticket causing issues

Brenden
Belçika dahilindeki CTO
Bilgisayar Yazılımı, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

All in one package for customer support and external documentation

5,0 3 ay önce

Artılar:

Zendesk offers a easy-to-use and complete feature set for customer support and external documentation. All of which is maintainable by non-technical people.

Eksileri:

The set-up and fine-tuning to your specific process might require some time to figure. While their rule engine is super flexible, it requires some getting used to.

Johan
İsveç dahilindeki Application Manager
Bilgisayar Yazılımı, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

The support tool with extra everything

4,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: We have tried several support tools for best possible support to our customer.
Zendesk Suite have everything bundled so you don't need to use diffrent tools

Artılar:

It's easy to use and have everything you need for your Customer Service

Eksileri:

Nothing really bad about it, maybe the UI could be better sometimes.