17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Zendesk Suite
Zendesk Suite Nedir?
Olağanüstü deneyimler sunan hepsi bir arada destek yazılımı Zendesk ile müşteri hizmetlerinizi güçlendirin. Kullanımı kolay self servis araçları ve desteği kolaylaştıran yapay zeka destekli sohbet özellikleri sayesinde, Zendesk'i uyguladıktan sonra müşterilerin %60'ı CSAT (müşteri memnuniyeti) puanında artış görüyor; %85'i ise iç operasyonlarına ilişkin daha yüksek görünürlük elde ediyor. Müşterilerin ihtiyaç duydukları yanıtları, ihtiyaç duydukları anda hızlı bir şekilde ve kolayca almaları için self servis ve kanallar arası destek sağlayın.
Kimler Zendesk Suite Kullanıyor?
Üst düzey müşteri deneyimi oluşturma konusunda 160.000'den fazla şirket Zendesk'in müşteri hizmetleri çözümüne güveniyor. Güçlü ve esnek yazılımı, her işletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde ölçeklendirilir.
Zendesk Suite konusunda emin değil misiniz?
Popüler bir alternatifle karşılaştırın
Zendesk Suite
Zendesk Suite için incelemeler
Complete ticketing tool
Yorumlar: Fine , reliable and organized ticketing tool with sla management and to keep track of status and accurate timeline of all the support tickets. Easy to configure and automate responses on the tickets.
Artılar:
Highly performant ticket tool with complete options. Easy login through SSO and reliable tool. Can easily configure profile , signature and automated replies in tickets.
Eksileri:
On mobile and personal hotspot internet it works little slow.
A good easy to use platform
Artılar:
It's clear and simple to use interface and it's a clearly developed product with a good set of core features, which actually work unlike other platforms.
Eksileri:
The extra cost for additional features, would prefer a more feature reach lower tiered pricing level
Zendesk- Pros & Cons
Yorumlar: Overall a good tool to organize several incoming/outgoing communications in one hub
Artılar:
Easy to navigate, tickets translate information clearly & can handle many users
Eksileri:
Refresh rate can be slow, reloads often & can allow more than one user to work on the same ticket causing issues
All in one package for customer support and external documentation
Artılar:
Zendesk offers a easy-to-use and complete feature set for customer support and external documentation. All of which is maintainable by non-technical people.
Eksileri:
The set-up and fine-tuning to your specific process might require some time to figure. While their rule engine is super flexible, it requires some getting used to.
Dikkate Alınan Alternatifler:
The support tool with extra everything
Yorumlar:
We have tried several support tools for best possible support to our customer.
Zendesk Suite have everything bundled so you don't need to use diffrent tools
Artılar:
It's easy to use and have everything you need for your Customer Service
Eksileri:
Nothing really bad about it, maybe the UI could be better sometimes.