15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Zendesk Suite Nedir?

Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir.

Kimler Zendesk Suite Kullanıyor?

Üst düzey müşteri deneyimi oluşturma konusunda 160.000'den fazla şirket Zendesk'in müşteri hizmetleri çözümüne güveniyor. Güçlü ve esnek yazılımı, her işletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde ölçeklendirilir.

Zendesk Suite Yazılımı - 1
Zendesk Suite Yazılımı - 2
Zendesk Suite Yazılımı - 3
Zendesk Suite Yazılımı - 4

Zendesk Suite konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3.718)
Ülkenizde kullanılmıyor
$55,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
183
245
4,3 (3.718)
4,2 (3.718)
4,3 (3.718)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$29,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
80
7
4,7 (58)
4,4 (58)
4,6 (58)

Zendesk Suite ürününe diğer harika alternatifler

HelpDesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Uyarılar/Eskalasyon
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
CRM
Özelleştirilebilir Markalama
LiveChat
En iyi puan alan özellikler
Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Mobil Erişim
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Proje Yönetimi
JIRA Service Management
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Görev Yönetimi
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Pano
Satış Kanalı Yönetimi
Çalışan Yönetimi
Gorgias
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
Uyarılar/Eskalasyon
Tidio
En iyi puan alan özellikler
Canlı Sohbet
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Raporlama/Analiz

Zendesk Suite için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,2

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
55%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Eusebio
Eusebio
İspanya dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
İnternet, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Good, beautiful and expensive

5,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: An environment full of options to create a first class ticketing, chat and incident management system. They have a support team that is always attentive and willing to help.

Artılar:

It is undoubtedly one of the best. Full of options and with a company behind it that has experience in the sector. I have used it with clients for web development and it works really well.

Eksileri:

In my view the price. Maybe there should be a version with the same functionality, but more limited for very small companies like mine. For a large company, it is essential or for a medium-sized company, but for small companies it is expensive.

Pat
Pat
ABD dahilindeki Customer Support Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Müzik, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Efficient and practical: Great but a bit pricey

4,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: Overall, Zendesk is an easy-to-use, reliable CRM platform that integrates well with most popular order processing platforms, webstores, shipping logistics services, and can handle intricate operations such as Subscription administration, phone calls, live chat support, and more. Also, the reporting features available offer alot of flexibility to create reports that are helpful for your business and goals in Customer Support. I chatted on Zendesk daily and love the way it handles live chat support for Agents.

Artılar:

Zendesk offers lots of features such as integration with other platforms, such as Stripe for payments and subscription administration (SaaS) services to manage customer monthly billing. Also integrates well with Shipping & logistics services to track shipments, repairs and returns. And they are always adding new features and integrations. Offers Keyboard Shortcuts to even further increase efficiency possibilities.

Eksileri:

Call feature can occasionally be buggy and it is a bit expensive compared to some of the newer CRM platforms, but if you want reliability and have a large to mid scale business offering email and/or live chat support, Zendesk is a great option. They can handle both a huge account with millions of customers and contacts, to a mom & pop operation with hundreds of customers.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Zendesk Sales User

3,0 2 ay önce Yeni

Artılar:

Integrated with salesforceEasy to manage

Eksileri:

AcquisitionCustomisation (lack of)Not too much else

Angel
ABD dahilindeki HMIS Operations Manager
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Yönetimi, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zendesk Suite is a FTE!

5,0 3 ay önce

Yorumlar: Zendesk Suite is good for businesses as it centralizes customer inquiries, enables efficient tracking and resolution, improves response times, enhances collaboration among support teams, and provides valuable analytics for performance evaluation and continuous improvement.

Artılar:

The reporting capabilities in Zendesk Suite are beneficial for businesses as they provide valuable insights into customer support performance, ticket resolution times, agent productivity, customer satisfaction, and trends, enabling data-driven decision-making and continuous improvement of support operations.

Eksileri:

Zendesk is expensive and hard to get approved to add more team members.

Kendall
ABD dahilindeki Human Resources Generalist
Ağırlama, 5.001–10.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

An excellent customer support software is Zendesk

4,0 2 ay önce

Yorumlar: Extremely simple to set up and begin using immediately. The agents are really enthusiastic about it and have accepted it quickly. Super user-friendly and packed with options. Excellent for plugging into preexisting infrastructure and developing bespoke APIs.

Artılar:

Zendesk is more refined than its competitors, Help Scout and Vantive. It's more feature-rich, and its user interface is pleasant to look at and use. Its administrative features are unparalleled, and the option to integrate an internal knowledge base benefits both our agents and our clients.

Eksileri:

I prefer learning in the here-and-now, but they only offer materials for independent study. There is no personalized training, and I have to put in more time studying than I have available. Given the high cost of this software, I would have anticipated some sort of orientation.