Zendesk Suite

Zendesk Suite Nedir?

Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations.

The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business.

Kimler Zendesk Suite Kullanıyor?

Over 160,000 companies rely on Zendesk's customer service solution to build the best customer experience. Our software is powerful and flexible, and scales to meet the needs of any business.

Zendesk Suite nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Zendesk
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2007 yılında kuruldu

Zendesk Suite support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 20 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Danca, Endonezce, Felemenkçe ve 21 adet daha

Satıcı hakkında

  • Zendesk
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2007 yılında kuruldu

Zendesk Suite support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 20 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Danca, Endonezce, Felemenkçe ve 21 adet daha

Zendesk Suite videoları ve resimleri

Zendesk Suite Yazılımı - 1
Zendesk Suite Yazılımı - 2
Zendesk Suite Yazılımı - 3
Zendesk Suite Yazılımı - 4
5 tane daha görüntüle
Zendesk Suite videosu
Zendesk Suite Yazılımı - 1
Zendesk Suite Yazılımı - 2
Zendesk Suite Yazılımı - 3
Zendesk Suite Yazılımı - 4

Zendesk Suite ile benzer ürünleri karşılaştır

Zendesk Suite

Zendesk Suite

$49,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$14,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$67,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Zendesk Suite ürününün özellikleri

  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Anketler ve Geribildirim
  • Arama Günlüğü
  • Arama Kaydı
  • Arama Komut Dosyası
  • Arama Yönlendirme
  • Arama İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Atama Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Birden Çok Komut Dosyası
  • CMDB (Yapılandırma Yönetimi Veri Tabanı)
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Coğrafi Hedefleme
  • Destek Bileti Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • E-posta Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Eğilim Analizi
  • Gelir Yönetimi
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
  • Gerçek Zamanlı İzleme
  • Girişim Şirketleri İçin
  • Grup Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Hesap Uyarıları
  • Hesap Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • IVR/Ses Tanıma
  • Kampanya Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kişi Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Kuyruk Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Metin Analizi
  • Metin Düzenleme
  • Metin Okuma
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • Müşteri Geçmişi
  • Müşteri Katılımı
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Olay Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Otomatik Yönlendirme
  • Pano
  • Performans Metrikleri
  • Proaktif Sohbet
  • Randevu Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • SMS Mesajlaşma
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Sağlık Skoru
  • Self Servis Portal
  • Ses Özelleştirme
  • Sesli Mesaj
  • Sigorta Sektörü İçin
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Sorun Denetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Medya İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Yönetimi
  • Tam Metin Arama
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Telefon Tuşu Girdisi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • VoIP Bağlantısı
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
  • Web Tabanlı Dağıtım
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Yönlendirme
  • iPad Cihazları İçin
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Çevrimdışı Form
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İletişim Yönetimi
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İşe Alım Süreci
  • Şablon Yönetimi
  • Şikayet İzleme

Zendesk Suite İçin En İyi Alternatifler

HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Gorgias; Shopify, Magento ve BigCommerce mağazaları için müşteri hizmetleri, müşteri desteği ve canlı sohbet hizmetlerinin hepsini bir arada sunan bir yardım masasıdır. Gorgias hakkında daha fazla bilgi
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers.
Tidio, üstün müşteri desteği sunmanızı ve canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla satış üretmenizi sağlayan bir müşteri hizmetleri platformudur. Tidio hakkında daha fazla bilgi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies build lasting business relationships.
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi
Deliver mission critical service faster with Incident Management
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası. Freshservice hakkında daha fazla bilgi
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Zendesk Suite için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,2
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,1

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
54%
4
34%
3
9%
2
2%
1
1%
Angus
Angus
BK dahilindeki Company Director
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Lojistik ve Tedarik Zinciri, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great Software To Manage Customer Relations And Queries

5,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: Zendesk made the task of communications with customers and solving their issues a breeze, if that's what you need to do, then I recommend them.

Artılar:

I like how Zendesk makes it so easy for customers to submit a ticket when they have an issue. Once they have submitted one, it's extremely easy for one of my staff to view and reply, they have made the process as simplified as it can be, it's great.

Eksileri:

The only issue I had with the software was the price, which was why I moved away, but it it a great piece of software bar that.

Narendra Kumar
Hindistan dahilindeki Assistant Manager - SEO
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Best Email Support Platform, If you are dealing with more Customers.

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Having a track of support tickets we are getting and how many of them are solved, how much average time they are taken to get solved, and who had solved them. etc. these metrics are something that we can't get access in traditional email platforms. Zendesk is the platform that helped us in setting up all these things with ease and solved the biggest headache of ours.

Artılar:

The way it delivers the emails to the right customer support agent based on the query. We used to deal with a lot of customers and it is not possible for us to go with the G-mail to solve the customer queries and especially when there are a lot of queries with different categories. we have chosen Zendesk to segregate emails automatically and based on the query and also to which certain emails should fall. We have used the autoreply function for some of the emails where there is a standard reply. It is a pretty good dashboard to track the support tickets as well as team performance.

Eksileri:

Not sure, as I didn't find any flaws in my usage time.

Danielle
ABD dahilindeki Senior Support & Product Specialist
Bilgisayar Yazılımı, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Cost More While Providing Less Than Competitors

3,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: For a company that specializes in customer service, they are a joke. It takes several days to get a response from someone, you will never get support from someone in your time zone so when they do respond, it will be during overnight hours. They also will not have a phone number or post their working hours in their signatures. They don't even use their own product correctly-- I have received emails showing one name in the "From" line and a totally different name in the signature. Their automations will also send at inappropriate times-- I responded to an agent's request for more details, the agent responded and stated that they are working on the issue. Soon after, I received an automation stating they haven't heard from me and are closing the ticket. They will also try to charge you to get your data exported. Don't fall for it! There are free programs that will do this for you quickly and easily, including all of your Knowledgebase articles and the images associated with them. When importing to another system, you will need to reinsert the images within the articles because they are no longer hosted on Zendesk but the free export programs offered by competitors will name the files in a way that makes it clear and easy to identify which image goes where.

Artılar:

I had a good laugh when they advised me to use Google search instead of their own search tool.

Eksileri:

The features are limited and sales will mislead you to believe that they help you get started. They neglect to mention that there are additional costs for certain features that they tell you are "included with your subscription", and the training options are insane. They charge $350 for a 10 minute video that didn't even answer one of my questions. Fortunately this cost was waived for me after going through 2 account executives, a sales manager, and 2 support/training specialists (calling themselves developers) over the course of 9 months while trying to get a simple answer about how to use and report on Tags.

Brandon R
Brandon R
ABD dahilindeki Software Engineer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Kablosuz, 501-1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Query history management and aggregation by tags (content) can be done easily

4,0 2 ay önce

Yorumlar: Customer queries used to be managed in Excel. Still, it was time-consuming to track history and the status of responses could not be managed, resulting in cases where there were omissions in responses. However, with the introduction of Zendesk, it is possible to aggregate by tags and monitor trends easily. Since it is possible to manage match/no match status, there are no match omissions.

Artılar:

Excellent for query management. When managed as a ticket, there are no omissions and it is difficult to deal with duplicates. difficult to deal with duplicates. If you create a view correctly, you can easily understand the scope of correspondence for each department, and the reporting function is also important, so it is easy to look back.

Eksileri:

There is a high degree of freedom in customization and several settings, but it is difficult to understand visually and takes time to learn. There is also a query response function, but where is the content of the response saved, where is the draft, etc. are difficult to understand.

Daniel
ABD dahilindeki Sr Fuel Handler
Temel Kamu Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

customer support ticket chat review

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: customer support replies quick so that helps but sometimes the lack of knowledge and training can be a little frustrating.

Artılar:

the immediate response from a live chat. the support tickets seem to get replies to very quickly no matter what time of the day. the solutions aren’t always what we desire but the response is quick.

Eksileri:

wish they offered better solutions to problems that arise. not sure if they are trained for our line of work or if it’s just a script they follow.