Zendesk Nedir?

Zendesk is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster.

Kimler Zendesk Kullanıyor?

Over 160,000 companies rely on Zendesk's customer service solution to build the best customer experience. Our software is powerful and flexible, and scales to meet the needs of any business.

Zendesk nerede dağıtılabilir?

Cloud, SaaS, Web tabanlı, Android (Mobil), iPhone (Mobil), iPad (Mobil)

Satıcı hakkında

  • Zendesk
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2007 yılında kuruldu
  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 20 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Danca, Endonezce, Felemenkçe ve 21 adet daha

Satıcı hakkında

  • Zendesk
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2007 yılında kuruldu
  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 20 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Danca, Endonezce, Felemenkçe ve 21 adet daha

Zendesk videoları ve resimleri

Zendesk Yazılımı - 1
Zendesk Yazılımı - 2
Zendesk Yazılımı - 3
Zendesk Yazılımı - 4
5 tane daha görüntüle
Zendesk videosu
Zendesk Yazılımı - 1
Zendesk Yazılımı - 2
Zendesk Yazılımı - 3
Zendesk Yazılımı - 4

Zendesk ile benzer ürünleri karşılaştır

$19,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$18,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$14,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$16,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Zendesk ürününün özellikleri

  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Anketler ve Geribildirim
  • Arama Günlüğü
  • Arama Kaydı
  • Arama Komut Dosyası
  • Arama Yönlendirme
  • Arama İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Atama Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Birden Çok Komut Dosyası
  • CMDB (Yapılandırma Yönetimi Veri Tabanı)
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Coğrafi Hedefleme
  • Destek Bileti Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Duygu Analizi
  • E-posta Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Eğilim Analizi
  • Gelir Yönetimi
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
  • Gerçek Zamanlı İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Hesap Uyarıları
  • Hesap Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • IVR/Ses Tanıma
  • Kampanya Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kişiselleştirme
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Kuyruk Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Metin Analizi
  • Metin Düzenleme
  • Metin Okuma
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Müşteri Katılımı
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Olay Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Otomatik Yönlendirme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Pano
  • Performans Metrikleri
  • Proaktif Sohbet
  • Randevu Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • SMS Mesajlaşma
  • Sağlık Skoru
  • Self Servis Portal
  • Ses Özelleştirme
  • Sesli Mesaj
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Sorun Denetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Medya İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Yönetimi
  • Tam Metin Arama
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Telefon Tuşu Girdisi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Varlık İzleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Yönlendirme
  • iPad Cihazları İçin
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Çevrimdışı Form
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İletişim Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İşe Alım Süreci
  • Şablon Yönetimi
  • Şikayet İzleme

Zendesk Alternatifler

Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Tidio, üstün müşteri desteği sunmanızı ve canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla satış üretmenizi sağlayan bir müşteri hizmetleri platformudur. Tidio hakkında daha fazla bilgi
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası. Freshservice hakkında daha fazla bilgi
Deliver mission critical service faster with Incident Management
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies build lasting business relationships.
Delightful and powerful business phone for professionals, teams, and companies.
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers.
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback.

Zendesk için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,2
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,1

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
53%
4
35%
3
9%
2
2%
1
1%
Mehandi I.
Mehandi I.
Hindistan dahilindeki Sales & Marketing Automation Specialist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

Zendesk review

5 3 hafta önce Yeni

Yorumlar: Business problem which I have solved with Zendesk are:-
1) Ticketing System creation for customer support and help.
2) Integration with multiple channels to help our customers easily reach us.
Benefits of using Zendesk are so many but the most helpful one is the live chat support with ticket creation capacity.

Artılar:

The most impactful features of Zendesk is that one can create ticket and get customer support from around the web, which makes the support team of any company most powerful in managing a great repo, of the company and build trust in the eyes of the consumers. Initially it was not easy for me to use but after few training it became easy, we have to give time inorder to understand Zendesk. It was a little bit difficult for us to integrate it with our existing business.

Eksileri:

Zendesk is having almost every features ( as of the current demands and needs) for any ticketing platform. The UI of the platform was not easy for us cope up with at first glance but gradually it became our friend. It was a bit tough for us to integrate Zendesk with our business but we have trained ourselves to get it done inernally.

Devyani S.
Devyani S.
Hindistan dahilindeki Customer Relationship Associate
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bankacılık, 5.001-10.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Overall good and feature rich customer helpdesk application but not for early startups

4 2 ay önce Yeni

Yorumlar: Overall zendesk is great helpdesk and provide multiple features that an enterprise need to handle huge customer base and track tickets and complaints on the go. They should think of support system in mobile app too. Also I am not much satisfied with their customer support as they couldn't resolve many of the issues like reviving a lost ticket forms due to mistakenly closed issues.

Artılar:

Their cloud application is really good and provide satisfactory uptime, makes our work more seamless while live chat with clients to solve a specific issue. Automation of ticketing mechanism is the best thing for me and my team, whenever ticket get generated it sends a mail to customer and when its get resolved or closed it again send automated mail to inform customer. And also I liked the quick addition of new manager or technician to the system without making much big changes in dashboard.

Eksileri:

Even I liked the features and automation, I have spent hours to learn the system as their dashboard is not so user friendly. For an early startup cost of this application is too high as there are features that they might not need.

Davide C.
İtalya dahilindeki IT developer
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zendesk...Good but....

3 geçen ay Yeni

Artılar:

The ability to manage all reports from various customers

Eksileri:

The management of the hourly balance at the end of the month, management of too much complicity of the SLAs, management of confusing information

Steve A.
ABD dahilindeki Database technician
Bilgisayar Yazılımı, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Good overall system for customer ticket management

4 3 ay önce

Yorumlar: Overall it has worked pretty well. On the user end, it's been marginally better than Front, but the reporting and integration functions have been better. It's way better than using a regular email program like Outlook.

Artılar:

What I like most about the software is the easy to set up automations. Overall it's easy to use for ticket management and response.

Eksileri:

What I like least is the lack of auto refreshing. Sometimes views would auto refresh but sometimes not, and it would usually take a while if they did. Also, the tag and macro systems are a bit clunky to use.

Joel S.
Joel S.
ABD dahilindeki Head of CS
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Implemented Zendesk in two organizations

4 3 gün önce Yeni

Yorumlar: Overall it was a good experience, they are a big company so the service can be a little bit flaky. My AM was not even aware of me.

Artılar:

Very easy to setup, native integration to gsuite. Nice free template used for the knowldgebase

Eksileri:

No nested tags or sburules unlike Freshdesk that have this capability but are less stable.