Flowlu Nedir?

All-in-one business management platform that contains all essential tools to handle projects, tasks, accounting and sales. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going on in your company on a daily basis. You can track every part of your business, from time spent by your team and their workload, to overall costs and customer invoices.

Kimler Flowlu Kullanıyor?

Flowlu is a perfect match for small and medium-sized teams of any industry where you need to manage projects and tasks, sales and finance, and have efficient team communication.

Flowlu nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Flowlu
  • 2016 yılında kuruldu

Flowlu support

  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 224 adet daha

Diller

İngilizce

Satıcı hakkında

  • Flowlu
  • 2016 yılında kuruldu

Flowlu support

  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 224 adet daha

Diller

İngilizce

Flowlu videoları ve resimleri

Flowlu Yazılımı - 1
Flowlu Yazılımı - 2
Flowlu Yazılımı - 3
Flowlu Yazılımı - 4
Flowlu Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Flowlu videosu
Flowlu Yazılımı - 1
Flowlu Yazılımı - 2
Flowlu Yazılımı - 3
Flowlu Yazılımı - 4
Flowlu Yazılımı - 5

Flowlu ile benzer ürünleri karşılaştır

$0,00/yıl
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$19,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
Fiyatlandırma satıcı tarafından sağlanmamış durumda
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Flowlu ürününün özellikleri

  • Alt Görevler Oluşturma
  • Arama/Filtreleme
  • Atama Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Beyin Fırtınası
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bütçe Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • CRM
  • Dosya Paylaşımı
  • Dosya Yönetimi
  • Durum İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • E-postayı Göreve Dönüştürme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etiketleme
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Fatura Geçmişi
  • Fatura Oluşturma
  • Faturalandırma
  • Fırsat Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Girişim Şirketleri İçin
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Etiketleme
  • Görev Planlama
  • Görev Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Görselleştirme
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Kanban Panosu
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kullanıcı Yönetimi
  • Metin Düzenleme
  • Mobil Erişim
  • Mobil Uygulama
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yönetimi
  • Pano
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Proje Zamanlama
  • Proje İzleme
  • Randevu Planlama
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Raporlama/Proje İzleme
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • SEO Yönetimi
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Self Servis Portal
  • Sprint Planlama
  • Stratejik Planlama
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürükle ve Bırak
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Tam Metin Arama
  • Tamamlama Maliyeti İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Teklifler/Tahminler
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Vergi Hesaplaması
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yinelenen Görevler
  • Yorumlama/Notlar
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Zaman İzleme
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çevrimiçi Faturalama
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Çubuk Grafik
  • Ödeme İşleme
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İlerleme İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • İçe Aktarma Görevleri
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Şablon Yönetimi

Flowlu İçin En İyi Alternatifler

monday.com is a cloud Work OS, where teams run their projects and everyday work, whether they are in the office, home or on-the-go.
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
Collaboration and task management system for teams to be more productive organize team related information.
ActiveCollab is a project management software that gives you complete control over your work. Make Real Work happen now!
Open source solution with HR management, collaboration tools, stock management, project management, and CRM capabilities.
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Bir kurumsal proje yönetim yazılımı olan Wrike; şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve daha fazlasına sahiptir. Wrike hakkında daha fazla bilgi
An award-winning unified platform for your invoicing, inventory, accounting, payroll, HR, and CRM
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
All-in-one workspace for team collaboration on projects with task management, kanban, scrum, time tracking, and chat.

Flowlu için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,8
Kullanım Kolaylığı
4,6
Müşteri Hizmetleri
4,8
Özellikler
4,7
Paranızın Karşılığı
4,9

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
86%
4
13%
3
0%
1
0%
★ Albert
★ Albert
İspanya dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Todo en uno

5,0 geçen yıl

Yorumlar: El producto esta bastante trabajado y me gusta mucho sus posibilidades. Tengo mucho por descubrir, pero el uso hasta ahora esta muy bien.

Artılar:

Me gusta las funcionalidades que tiene, es genial ya que cubre todas las areas necesarias para cualquier negocio. Lo mejor de todo es que te permite deshabilitar aplicaciones si lo las vas a usar, por lo que te limpia la interfaz con aquello que realmente vas a usar. Debido a la extensión de opciones aún me falta mucho por explorar. Estoy implementando Flowlu por partes, primero el CRM , tareas y bases del conocimiento, y luego iré avanzando entre sus posibilidades ya que la parte de facturación me interesa, pero cada cambio de software requiere su tiempo de adaptación.

Eksileri:

Flowlu esta en Ingles, tienen planteado en su Roadmap el idioma español, pero a dia de hoy no esta. Espero que este listo para antes del 2022 para poder trabajar más ágilmente por la plataforma.

Dr. Virginia
Dr. Virginia
ABD dahilindeki Founder @ CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
E-öğrenme, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

An Overall Excellent Product

5,0 geçen yıl

Yorumlar: We are very pleased with Flowlu and like it so well we decided to shift everything to the Flowlu platform.

Artılar:

Flowlu is one of those products that delights with every click on a new feature. I generally don't trust apps that try to be all things, but Flowlu is well designed with business needs and the end user in mind. I can honestly say I read every comparison I could find because making a change is a very big deal. The race was tight and what helped me to make up my mind was Flowlu is relatively new while the other SaaS were much more mature, yet it was a near photo-finish between the youngster and the old boys. Thus, Flowlu will only get better with time and I for one and glad I am an early adopter!

Eksileri:

I'd like to see the MindMap built out more.

Francesco
İtalya dahilindeki CEO
Sanat ve El Sanatları, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Flowlu is like a Swiss knife for your all-around desk work.

4,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Great. Totally Love it

Artılar:

The Ease of use, but above all the numerous way of seeing the data (expenses, task, projects, status of completion). You can select almost every possible way. From Kanban to todo-list, to gantt. You can also organize every data releted to the task to help you better see a relation between things (for example how many task are assigned to a single user or, get a general clips of how your projects are performing overall). All with just some clicks and drags. Outstanding

Eksileri:

Sometimes this enormous way of customizing things can be overwelimg. At the beginning me any my team didn't know why there there two kind of projects that were (at least from a newbie stand-point) unrelated but the same (Projects and Agile Projects) but then we discovered that these are "modules". Like programs in the program that we could use or not (and turn on and off), based on our way of thinking (and working). I guess an onboard tour more useful (there is one but it's not effective) should be a solution

Amanda
Kanada dahilindeki Compliance
Ulaşım/Kamyonculuk/Demiryolu, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Functional software but Beware!

3,0 6 ay önce

Yorumlar: Our experience with flowlu was great from a functional perspective, but from an ethical/customer service perspective, it was lacking. Our membership was automatically renewed without prior notice, and when we contacted Flowlu immediately afterward, they refused to issue a refund. When we inquired about whether we had been asked to opt in to automatic renewals at signup, customer service ceased answering our emails and would not provide a response. Beware of automatic renewals, and a refusal on the part of Flowlu customer service to reverse unapproved charges.

Artılar:

The software was highly functional, and easy to use

Eksileri:

Automatic renewal without explicit consent - beware

Doğrulanmış Yorumcu
ABD dahilindeki Technical Officer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Mali Hizmetler, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Simple & Effective Platform for Project Management

5,0 3 ay önce

Yorumlar: We use the Kanban board and Knowledge Base to organize our tasks and maintain institutional knowledge.

Artılar:

The Kanban board is great. The plateform, overall is feature-rich and easy to use

Eksileri:

I wish the Kanban allowed us to "icebox" tasks so we retrieve them later. This would us to de-clutter the pending tasks without losing them.