18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ Nedir?

Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın.

Kimler Zoho SalesIQ Kullanıyor?

Hedeflenen kullanıcılar: orta ölçekli işletmeler, küçük işletmeler, girişimciler, yeni kurulan işletmeler, serbest çalışanlar. Desteklenen ülkeler: dünya çapında

Zoho SalesIQ Yazılımı - 1
Zoho SalesIQ Yazılımı - 2
Zoho SalesIQ Yazılımı - 3
Zoho SalesIQ Yazılımı - 4
Zoho SalesIQ Yazılımı - 5

Zoho SalesIQ konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

4,4 (98)
€0,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
82
50
4,4 (98)
4,4 (98)
4,1 (98)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$29,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
96
45
4,6 (465)
4,5 (465)
4,6 (465)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Zoho SalesIQ ürününe diğer harika alternatifler

Tidio
En iyi puan alan özellikler
Canlı Sohbet
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Sohbet Robotu
Google Analytics 360
En iyi puan alan özellikler
Dönüşüm İzleme
Raporlama/Analiz
Veri Görselleştirme
LiveChat
En iyi puan alan özellikler
Canlı Sohbet
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Mobil Erişim
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Brevo
En iyi puan alan özellikler
E-Posta Kampanyası Yönetimi
Kampanya Analizi
Kişi Yönetimi
LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama İzleme
Gelen Kutusu Yönetimi

Zoho SalesIQ için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,4
Müşteri Hizmetleri
4,1
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
59%
4
28%
3
11%
2
1%
1
1%
Gerardo
Gerardo
Meksika dahilindeki Product Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A good tool for attend your leads

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: We catch all the end customer's requirements no matter the hour or day when they make contact.

Artılar:

We can integrate it with any chatbot that supports webhook integration. In that way we can increase the options to communicate with our end customers and that's not necessary make the contact within operational hours, the end customer can write at 10:00 pm and the chatbot will answer the questions and notify us regarding that requirement with all customer's data (phone, company, product, etc.).

Eksileri:

The native chatbot (ZIA) works only in english but must of our end customers speak spanish, then we need to pay an external chatbot license.

Pedro
Pedro
Portekiz dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

An awesome solution for all our business needs

5,0 geçen yıl

Artılar:

Equipped with a comprehensive suite of applications that cater to every business requirement. The platform is user-friendly, making both design and development tasks straightforward.

Eksileri:

Not all applications are well-integrated for seamless collaboration. There are restrictions on account-level settings and structures.

Karishma
ABD dahilindeki Manager, Product Specialists
Ağırlama, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Helps in managing live chat, but wish we could have more automation

3,0 2 yıl önce

Artılar:

It is a simple and effective way to provide live chat to users. Like the fact that we can integrate our knowledge base, which helps support agents quickly pass on relevant articles.

Eksileri:

The reporting and analytics are subpar. Tried asking their support about what the metrics mean and how they are calculated, but did not get clear answers.Chatbot automation is very complicated. Very difficult to set up chatbots, the UI is super complex to understand.

Natalia
Natalia
Yeni Zelanda dahilindeki Customer success specialist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

It's a great way to interact with our customers as CSM

5,0 geçen yıl

Artılar:

We have customers across the globe. Sometimes, I am not available during their working hours, as their customer success specialist. The chat allows them to reach out to our team, many people take turns replying on the chat. The chats integrate with Zoho CRM and I can see the questions they asked on the chat it's easy to use, I can have it on my phone too.

Eksileri:

I find a bit hard to find a chat I just closed, but it's a minimal thing.

Rahul
Rahul
Hindistan dahilindeki Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Sağlık, Sağlıklı Yaşam ve Fitness, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A product what makes customers smile and connect

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: Best in class product. Tracking leads, handling chats manually, using bot is very simple and easy. Amazing product. Recommend to all.

Artılar:

We are using it since more than 3 years now. They have improved a lots and many things are beta versions. Chat bot is an amazing thing, we can build on no code solution. Pre build reports are value add

Eksileri:

Customer support should be improved. We may not require all the time. But this has to taken care.