EngageBay

EngageBay

EngageBay Nedir?

EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz.

Kimler EngageBay Kullanıyor?

Müşterileri kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve ziyaretçileri müşterilere dönüştürmek için hepsi bir arada satış ve pazarlama yazılımına ihtiyaç duyan küçük ve orta ölçekli işletmeler.

EngageBay Yazılımı - 1
EngageBay Yazılımı - 2
EngageBay Yazılımı - 3
EngageBay Yazılımı - 4
EngageBay Yazılımı - 5

EngageBay konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

EngageBay

EngageBay

4,6 (412)
$14,99
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
232
33
4,5 (412)
4,7 (412)
4,9 (412)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$61,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
414
43
3,9 (682)
4,2 (682)
3,9 (682)

EngageBay ürününe diğer harika alternatifler

Bitrix24
En iyi puan alan özellikler
Onay/Hatırlatıcılar
Takvim Eşitleme
Çevrimiçi Rezervasyon
Agile CRM
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Uyarılar/Bildirimler
Pipedrive
En iyi puan alan özellikler
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
Satış Kanalı Yönetimi
Zoho CRM
En iyi puan alan özellikler
Etkinlik Panosu
Ürün Kataloğu
İletişim Yönetimi
Zoho Marketing Automation
En iyi puan alan özellikler
E-Posta Kampanyası Yönetimi
Kampanya Yönetimi
Pazarlama Otomasyonu

EngageBay için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,6
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,9
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,7

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
67%
4
29%
3
3%
2
0%
1
0%
Azizah
Azizah
Malezya dahilindeki Office Management
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Telekomünikasyon, 5.001–10.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Complete package for marketing tool

5,0 6 ay önce

Artılar:

We received a complete software package consisting of at least forty diverse modules, which would have cost thousands of bucks. Due to this software, we have ended a profusion of subscriptions. We contacted support with a simple message and got a response nearly immediately.

Eksileri:

It costs a lot of money to buy more email space. Suppose there was a way to lower the cost of sending emails. Arranging a batch job to perform a sequence or automation at a predetermined time and day

José Gabriel
Angola dahilindeki Senior Business Intelligence Analyst
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

An All-in-One Solution for Businesses - EngageBay

5,0 2 ay önce

Yorumlar: Overall, EngageBay is an excellent all-in-one solution for businesses. The comprehensive feature set makes it a great choice for both small and large businesses. The user interface is easy to use, and customer service is always available to help. The only downside is the cost, but for those who are willing to invest in it, EngageBay is definitely worth the price.

Artılar:

EngageBay is an amazing all-in-one solution for businesses. It offers a comprehensive suite of features that are tailored for both small and large businesses. It has everything I need to manage customer relationships, marketing campaigns, and more. The user interface is easy to use and the customer support is always available to answer any questions I may have.

Eksileri:

While EngageBay is a great all-in-one solution, it can be a bit expensive for some businesses. The pricing plans are quite comprehensive, but they can be a bit overwhelming for those who don't have an in-depth knowledge of online marketing tools. Additionally, some features require additional setup and configuration, which can be time-consuming.

James
BK dahilindeki Sales Consultant
Bilgisayar Yazılımı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Engagebay Review

2,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Disappointing tbh! It's not my decision on whether we keep with it so I guess we'll see how it goes over the next couple of months and if some of the issues above can be fixed then that may help keep us onboard.

Artılar:

I've been told it's a lot cheaper than Hubspot and new features are being added all the time - so that's a positive I guess and the support team are helpful/responsive.

Eksileri:

Just feels clunky - the synch between emails is hit and miss in terms of how long it takes for them to appear in Ebay - also the fact that against an individual, company, deal you can't just see a complete list of all emails or other updates (from anyone) in one simple date ordered list is really frustrating - I think this is what the "activity" tab is probably trying to do but certainly isn't there yet.It could really do with some quick exports too for where you have got a groups of contacts, companies or deals that you just need to quickly get out into a csv for some other work - perhaps you can do this but it's not obvious Also colleagues have told me the campaigns/broadcast elements are no way near as good as hubspot and also the calendar/task list element needs more work.

Rudi
Polonya dahilindeki CEO
Personel ve İşe Alım, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Very Very Good All in CRM and Marketing platform and Super Service!

5,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: Until now, I have nothing to complain. It is really great to work with the software and the support desk. Hints on new functionality are taken seriously and you will get feedback if it is integrated or not.

Artılar:

The software is fantastic, but even better is the customer service. When integrating CRM, it makes a company very dependent on a platform as it is not easy to migrate to another and it will take weeks to adjust all settings to what you like. But I can say, if this is the direction Engagebay is going (as far as I see now) then I will be on board for many years to come!

Eksileri:

You have to buy email credits, which I understand in some way, they have also costs to send mails. You have to warm up you mail account. But what Engagebay did very well is integrate mail services from for example Amazon and others. It is some work to set it up, youtube is your friend.

Daniel
ABD dahilindeki President
Eğitim Yönetimi, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Happy Engage Bay User

5,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: Overall it's been great. Just a little bit of a hard start, but as I said, support had been excellent.

Artılar:

- Tons of features and functionality- Love the all-in-one nature of the program (CRM, Email Mktg, Calendar Scheduling, Live Chat, and more)- Excellent customer service. Very responsive whenever we need help. That's a huge benefit!- Very up-to-date interface- Continual improvement of product- Willingness to fix things and take feature suggestions seriously

Eksileri:

There is a learning curve and some of the features were hard for us to figure out at first. We have to make use of their support team more than we would have liked due to difficulty figuring things out and/or inability to find the appropriate support documentation. However, I believe that has improved.