Ideta Nedir?

Ideta, şirketlerin kodlama yapmadan kendi sohbet botlarını/sesli botlarını geliştirmelerini sağlar.

Botunuzu giriş sayfanız, Facebook Messenger, telefon numarası (Twilio…), Slack, Microsoft Teams gibi çeşitli iletişim kanallarına yerleştirebilirsiniz.

Kodlama yapmadan herhangi bir yazılıma API üzerinden bağlayabilirsiniz.

Kodlama yapmadan en iyi Doğal Dil İşleme araçlarını (Dialogflow, Luis, Watson…) kullanabilir ve birinden diğerine kolayca geçiş yapabilirsiniz.

Kimler Ideta Kullanıyor?

Konuşma temelli yapay zekadan zahmetsiz bir şekilde yararlanmak isteyen şirketlere hizmet sunuyoruz. Kullanım örnekleri İK'dan BT ve pazarlamaya kadar oldukça çeşitlidir. Sınır, hayal gücüdür.

Ideta nerede dağıtılabilir?

Cloud, SaaS, Web tabanlı

Satıcı hakkında

  • Ideta
  • 75003, Fransa içinde yerleşiktir
  • 2017 yılında kuruldu
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Andorra, Arnavutluk, Avusturya ve 51 adet daha

Diller

Fransızca, İngilizce

Ideta fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

€29,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

Ideta ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Ideta ücretli sürümü başlangıç fiyatı €29,00/ay.

Satıcı hakkında

  • Ideta
  • 75003, Fransa içinde yerleşiktir
  • 2017 yılında kuruldu
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Andorra, Arnavutluk, Avusturya ve 51 adet daha

Diller

Fransızca, İngilizce

Ideta videoları ve resimleri

Ideta Yazılımı - 1
Ideta Yazılımı - 2
Ideta Yazılımı - 3
Ideta Yazılımı - 4
Ideta Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Ideta videosu
Ideta Yazılımı - 1
Ideta Yazılımı - 2
Ideta Yazılımı - 3
Ideta Yazılımı - 4
Ideta Yazılımı - 5

Ideta ile benzer ürünleri karşılaştır

€29,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$10,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
Yok
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$29,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Ideta ürününün özellikleri

  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Canlı Sohbet
  • Coğrafi Hedefleme
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Doğal Dil İşleme
  • Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
  • Konuşma Tanıma
  • Mobil Erişim
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Proaktif Sohbet
  • Raporlama/Analiz
  • Sohbet Robotu
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Çevrimdışı Form
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İş Birliği Araçları

Ideta Alternatifler

Live Chat & Business Messenger with omnichannel features: Calls, Live Chat, Instagram, WhatsApp, Integrations and more. All in one app.
Botgate is a Conversational Marketing, Sales & Messaging Platform with AI.
Tidio, üstün müşteri desteği sunmanızı ve canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla satış üretmenizi sağlayan bir müşteri hizmetleri platformudur. Tidio hakkında daha fazla bilgi
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Customer service CHAT AUTOMATION TOOL WITH AI chatbots to measure and INCREASE SELF-SERVICE RESOLUTION RATE and customer satisfaction.
Vergic Engage is a digital engagement platform that offers live chat, chatbots, video/voice, socials based on customer value.
We provide enterprises with cost-effective Conversational AI solutions across chat, email, and voice to transform customer interaction.
The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows.
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
A leader in Conversational AI, chatbot, and messaging technology, LivePerson helps you get the results that matter to your business.
Quiq is the platform for the next generation of digital conversations. Engage consumers with messaging, live chat, and bot solutions.
Birdeye is an all-in-one customer experience platform.
Giosg combines live chat, chatbots, AI, and interactive content in one platform to help companies improve online experience and sales.

Ideta için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,4
Müşteri Hizmetleri
4,8
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,8

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
71%
4
29%
Zachary I.
Zachary I.
ABD dahilindeki President
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

I wouldn’t run my business without Ideta.

5 geçen ay Yeni

Yorumlar: We are incredibly lucky to have found such a partner. I wouldn’t run our business without them.

Artılar:

Incredibly easy to use. Links and syncs quick, and has had 99% uptime since implementing

Eksileri:

The UI does need tweaking. But after hearing the user feedback they already started making proactive and positive changes

Edison augusto P.
Kolombiya dahilindeki CEO
Bilgisayar Ağı, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Great chatbot and easy to use

5 geçen ay Yeni

Yorumlar: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Artılar:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Eksileri:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Shreyans J.
Hindistan dahilindeki Founder
Perakende, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Creates Chatbot In Minutes

4 geçen ay Yeni

Artılar:

- Finish Creating your new chatbot in minutes. - Easy integration with major leading platforms.

Eksileri:

- I found some of the Ai had some irrelevant suggestions, that needs to be improved. - The interface is a bit of learning curve. But you’ll get use to it later when you start using it.

Jorge T.
Meksika dahilindeki CEO & Founder
Pazarlama ve Reklamcılık, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Simple, easy to use chatbot with lot of power

4 3 hafta önce Yeni

Yorumlar: I had a great experience using Ideta. Although easy to use, is full of features that I havent seen in other chatbots and I believe is really promising. For example the comments automation for Facebook. The more I know the software, the more I enjoy it.

Artılar:

The capabilities it has for implementing a chatbot on your website. Has sliders with images for your client to chose from, easy to use dialog and store of important data. Also has out of the box validation for email (really important in my opinion) and a "are your still there?" automatic dialog.

Eksileri:

Some out of the box features that I need to work around to cover, like Google Ads integration and some specific entities store in NLP (Dialogflow specifically). Im confident that the development team is covering this sooner than later so Im looking forward to develop new projects with Ideta.

Vinnie R.
Avustralya dahilindeki Online Marketing
E-öğrenme, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Highly Recommended

5 geçen ay Yeni

Yorumlar: The software works beautifully and it's packed with powerful features such as the possibility of sending images, videos, links, etc in your conversation, which is very handy as a chatbot to automate conversation flow. Its package also offers a very generous number of conversations you can have per tier making it a great opportunity for those who want to use it as a small agency and build chatbots for other business owners. The only downside in my opinion is their thinking behind the conversation flow building. Most software uses that drag-and-drop canvas to build the conversation flow, whereas Ideta's developers have to build a totally different way to do it making it a bit hard to start since you have to adapt yourself to their tool, but once you learn how it works, it super easy. It's just that initial first contact with the tool that can be a bit time and energy-consuming, and I was told that they're looking to improve it to the traditional drag-and-drop in a conversation with the team.

Artılar:

- A lot of handy features - Very generous package - Best value for money - High-quality customer support -Highly customizable

Eksileri:

They have their own unique way of building a chat conversation that differs from the traditional "drag-and-drop" flow.