18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Froged

Froged

Froged Nedir?

Kullanıcı davranışına dayalı kişiselleştirilmiş proaktif müşteri desteği ile ekibinizi sürücü koltuğuna yerleştirin.

*Güçlü bilgi tabanı.
*Uygulama içi uygulama penceresi.
*Dinamik sohbet.
*Sohbet ve geçmişi kaydet.
*Uygulama içinden aramalar.
*Belirli müşteri ihtiyaçları için doğru temsilcinin atanması.
*Ürün kullanımına başlangıç hazırlığı.

Ücretsi̇z denemeyi hemen başlatın.

Kimler Froged Kullanıyor?

İşe alıştırmayı iyileştirmek, elde tutma ve katılımı artırmak ve proaktif müşteri desteği sağlamak için uyarlanabilir bir teknoloji platformu arayan bir KOBİ iseniz Froged’ın güçlü aracı tam size göre.

Froged Yazılımı - 1
Froged Yazılımı - 2
Froged Yazılımı - 3
Froged Yazılımı - 4
Froged Yazılımı - 5

Froged konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Froged

Froged

4,5 (56)
€79,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
93
6
4,5 (56)
4,6 (56)
4,7 (56)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$19,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
190
132
4,6 (1.690)
4,7 (1.690)
4,7 (1.690)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Froged ürününe diğer harika alternatifler

LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama İzleme
Gelen Kutusu Yönetimi
HelpDesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Canlı Sohbet
Destek Bileti Yönetimi
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
HelpCrunch
En iyi puan alan özellikler
Bilgi Bankası Yönetimi
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
Raporlama/Analiz
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Real-Time Notifications
UserGuiding
En iyi puan alan özellikler
Anketler ve Geribildirim
Raporlama/Analiz
İş Akışı Yönetimi
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Faturalandırma
Öncelik Belirleme
Özelleştirilebilir Markalama
Bitrix24
En iyi puan alan özellikler
CRM
Confirmations/Reminders
Müşteri Yönetimi

Froged için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,7
Özellikler
4,5
Paranızın Karşılığı
4,6

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
68%
4
21%
3
9%
1
2%
Roberto
Roberto
ABD dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

5,0 5 yıl önce

Yorumlar: I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Artılar:

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Eksileri:

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael
İspanya dahilindeki CMO & CPO
Spor Ürünleri, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Like Intercom, but better

5,0 4 yıl önce

Artılar:

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Eksileri:

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Timothy
Timothy
ABD dahilindeki FOunder
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Telekomünikasyon, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Cons at best.

1,0 2 yıl önce

Yorumlar: horrible, overall.

Artılar:

I used to like froged a LOT before they pulled their most recent con move i have ever seen a company do, so now, It is my job to shed light on this company and their con practices.

Eksileri:

I was a lifetime deal member. you pay 1 price for lifetime access through Appsumo. I wanted NPS surveys, and felt that this should be included with the LTD license. They disagreed, so they had me sign a contract for a year commitment for the NPS Surveys.Nowhere in the agreement did it say that if I miss a payment, or stop paying for the NPS surveys, they would nuke my LTD account, which was a seperate thing. If anything, they should have removed the NPS feature that the contract was for. Instead, they are holding my whole account hostage (an account that I paid for, with a lifetime deal). When I approached them, they claim that because the NPS survey contract was breached, they blocked my whole account until I pay the full amount of the annual agreement (the amount missed). This is insanely unethical to nuke an account that is already paid for, for a single feature that was never included in the LTD deal.

Roger
BK dahilindeki Owner
Pazarlama ve Reklamcılık, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Software to support my clients thats I can’t do without

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Artılar:

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted. The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance. Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Eksileri:

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base. I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Very Effective Tool to Understand Your Traffic & Leads

4,0 5 yıl önce

Yorumlar: So far I loved the great customer support. The tool is very well-build, seems very complete and the developers listen to all the feedback and feature requests.

Artılar:

I like how this tool easily integrates with my wordpress site's data. I can easily pass data from other tool and thus track a user coming from other channels.

Eksileri:

They don't allow removing their branding from the live chat and emails.