Nootiz

Nootiz Nedir?

nootiz is a visual feedback tool for clear communication without detours during the development of a web project. nootiz makes feedback simple, transparent and time-saving. Everyone involved in the project - designers, copywriters, developers or the client himself - can leave their comments, notes, questions or feedback directly on the live website with just one click and without much effort. With the easy integration into your existing tools you keep the overview.

Kimler Nootiz Kullanıyor?

With nootiz, you as a web agency, designer or developer can quickly and easily collect feedback on your web projects. Every user can leave his feedback directly on the website at the desired element.

Nootiz nerede dağıtılabilir?

Cloud, SaaS, Web tabanlı

Satıcı hakkında

  • nootiz
  • 2016 yılında kuruldu

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Avusturya, İsviçre, İtalya

Diller

Almanca

Satıcı hakkında

  • nootiz
  • 2016 yılında kuruldu

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Avusturya, İsviçre, İtalya

Diller

Almanca

Nootiz videoları ve resimleri

Nootiz Yazılımı - 1
Nootiz Yazılımı - 2
Nootiz Yazılımı - 3
Nootiz Yazılımı - 4
Nootiz Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Nootiz videosu
Nootiz Yazılımı - 1
Nootiz Yazılımı - 2
Nootiz Yazılımı - 3
Nootiz Yazılımı - 4
Nootiz Yazılımı - 5

Nootiz ile benzer ürünleri karşılaştır

Nootiz

Yok
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Nootiz ürününün özellikleri

  • Dosya Paylaşımı
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Mobil Erişim
  • Not Yönetimi
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Birliği Araçları

Nootiz Alternatifler

Dropbox Business is the secure file sharing and storage solution that employees love and IT admins trust. Start a free trial today!
monday.com is a cloud Work OS, where teams run their projects and everyday work, whether they are in the office, home or on-the-go.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
ActiveCollab is a project management software that gives you complete control over your work. Make Real Work happen now!
Project and work management software that supports the unique needs of hybrid teams.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management.
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned with automated progress reporting.
Project & code management, together at last. Plan work, track progress, and release code right in Backlog for all-in-one collaboration.
With awork your team works better and happier together: Manage projects, plan resources, track times. 2,000+ teams love awork. 💜

Nootiz için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,8
Müşteri Hizmetleri
4,7
Özellikler
4,5
Paranızın Karşılığı
4,7

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
70%
4
30%
Ivan
Ivan
İtalya dahilindeki Senior Software Engineer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Super Tool um Feedback einzusammeln

5,0 4 ay önce

Yorumlar: Das Tool funktioniert schnell und zuverlässig. Die Anbindung an Jira zur Synchronisation der Notizen funktioniert sehr gut.

Artılar:

Die Einfachheit und das ansprechende Design tragen dazu bei, dass auch nicht technisch versierten Nutzer schnell Feedback zu einer Webseite/-applikation geben können.

Eksileri:

Einige kleinere spezielle Features, wie z.B. das Priorisieren von Notizen würde ich mir noch wünschen.

Kim
Almanya dahilindeki Werbeagentur
Tasarım, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Like it!

4,0 6 ay önce

Yorumlar: Auch unsere Kunden kommen damit sehr gut zurecht und davon sind einige nur wenig affin in der Nutzung von Software..

Artılar:

Leichter Austausch von Änderungswünschen mit dem Kunden

Eksileri:

Manchmal geht der Punkt verloren, der ausgewählt wurde und mit der mobilen Version der Website ist es auch schon mal problematisch zu arbeiten.. weil das nicht ganz klar zu unterscheiden ist..

David
İtalya dahilindeki Marketing Manager
Madencilik ve Metal, 501-1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Praktisches Tool zur Zusammenarbeit

4,0 5 ay önce

Artılar:

Die Fuktionen erlauben einen unkomplizierten Austausch

Eksileri:

Teilweise ist es nicht ganz klar ersichtlich an welcher Stelle Notizen hinzugefügt wurden.

Robert
İtalya dahilindeki Marketing Manager
Makine, 501-1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Ideales Tool für Feedback bei Webprojekten

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: Sehr hilfreiches Tool um konstruktiv und klar Feedback zu geben

Artılar:

- intuitive Bedienung des Tools - Möglichkeit direkt Anmerkungen an den gewünschten Elementen zu geben - effiziente Kommentarfunktion für mehrere User - deutliche Reduzierung des Kommunikationsaufwands

Eksileri:

- Auffindbarkeit der Kommentare wenn sie innerhalb aufklappbarer Elemente (Accordeons) gemacht werden

Susanne
İtalya dahilindeki Head of Marketing
Makine veya Endüstri Mühendisliği, 501-1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Intuitiv und leicht zu benutzen

4,0 5 ay önce

Artılar:

Wir haben das Tool für den Relaunch unserer Websites verwendet und sehr zu schätzen gelernt. Korrekturen oder Änderungswünsche waren leicht zu markieren und es hat die Kommunikation mit unserer Webagentur stark vereinfacht.

Eksileri:

Habe keine besonderen negativen Anmerkungen.