18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Solitics Nedir?

Solitics, kalifiye pazarlamacıların birden fazla kanalda gerçek zamanlı (1,8 saniyede) otomatik ve kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmasını sağlar. Pazarlamacılar kampanya etkinliğinin net bir analizini ve sürekli iyileştirme için güçlü içgörüler de elde eder.
Solitics’in tescilli teknolojisi, bir taraftan tüm dağıtık veri kaynaklarına, diğer taraftan tüm pazarlama kanallarına doğrudan bağlanmak için az kodlu entegrasyondan yararlanarak 30 günden kısa bir sürede faaliyete geçer.

Kimler Solitics Kullanıyor?

Solitics, pazarlamacıların daha anlamlı müşteri etkileşimi, memnuniyeti ve LTV (yaşam boyu değer) sağlayarak başarıya ulaşmasını mümkün hale getirir. Gerçek zamanlı olarak (1,8 saniyede) kişiselleştirilmiş, otomatik, çok kanallı müşteri yolculukları oluşturun.

Solitics nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Solitics

Solitics desteği

  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 224 adet daha

Diller

İngilizce

Solitics fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

Satıcı tarafından sağlanmıyor
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Ücretsiz sürüm yoktur

Solitics ürününün ücretsiz sürümü yok, ama ücretsiz deneme imkanı sunuluyor.

Fiyatlandırma planları

Satıcı hakkında

  • Solitics

Solitics desteği

  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 224 adet daha

Diller

İngilizce

Solitics videoları ve resimleri

Solitics Yazılımı - 1
Solitics Yazılımı - 2
Solitics Yazılımı - 3
Solitics Yazılımı - 4
Solitics Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Solitics videosu
Solitics Yazılımı - 1
Solitics Yazılımı - 2
Solitics Yazılımı - 3
Solitics Yazılımı - 4
Solitics Yazılımı - 5

Solitics ürününün özellikleri

  • A/B Testing
  • Arama/Filtreleme
  • CRM
  • Davranış İzleme
  • Davranışsal Hedefleme
  • Dinamik İçerik
  • Dönüşüm İzleme
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-posta İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Görsel Analizler
  • Kampanya Analizi
  • Kampanya Planlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Kampanya Zamanlama
  • Kampanya İzleme
  • Kanal Yönetimi
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Katılım İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Multi-Channel Attribution
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • Pano
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Performans Metrikleri
  • Puan Tabloları
  • ROI Tracking
  • Raporlama/Analiz
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Reporting
  • SMS Marketing
  • Segmentasyon
  • Sosyal Pazarlama
  • Third-Party Integrations
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Web Sitesi Analizi
  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Çoklu Kampanya
  • Ödül Yönetimi
  • Öneriler
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • İletişim Yönetimi
  • İlişkilendirme Modelleme
  • İçerik Yönetimi
  • Şablon Yönetimi

Solitics İçin En İyi Alternatifler

EngagePackage, işletmelerin büyümesini destekleyen ve iş ROI'sini en üst düzeye çıkaran Dubai merkezli, hepsi bir arada bir müşteri bağlılığı platformudur.
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
CDP ve otomasyon, pazarlamacıların veriye dayalı, omnichannel ve kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmalarını sağlar.
Zoho Pazarlama Otomasyonu, pazarlama faaliyetlerini birden çok kanalda yönetmek için kullanılan hepsi bir arada bir pazarlama otomasyonu yazılımıdır.

Solitics için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,2
Kullanım Kolaylığı
4,2
Müşteri Hizmetleri
4,6
Özellikler
4,1
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
27%
4
64%
3
9%
Slavi
Slavi
Bulgaristan dahilindeki CRM Campaign Executive
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Sermaye Piyasası, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Platform with huge potential

4,0 3 yıl önce

Artılar:

It's very flexible and can be adjusted to the needs.

Eksileri:

It requires very good planning from the absolute begining. Pretty much like everything.

Niv
İsrail dahilindeki Project Manager TL
Kumar ve Kumarhane, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Solitics real time engagement

4,0 3 yıl önce

Artılar:

Solitics have lots of 3rd party integration, great costumer success team. They do some customizations to the platform, They have out of the box solutions. Great team to work with.

Eksileri:

Solitics reports dashboard is not that great, but the team are working on improving it all the time.

Yaniv
Yaniv
İsrail dahilindeki CRM manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Kumar ve Kumarhane, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

solitics review

3,0 3 yıl önce

Yorumlar: journeys and ad hoc campaigns for our players

Artılar:

options for ad hocs and journeys, options for all channels campaigns.

Eksileri:

messy, unclear, very unclear reports, needs alot of improvment

Gustavo
Malta dahilindeki Marketing Manager
Kumar ve Kumarhane, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Good CRM tool

4,0 geçen yıl

Artılar:

User friendly, Solitics has a great customer support service, always ready to help.

Eksileri:

Too basic in some of its features. We would improve the segmentation section

Rotem
İsrail dahilindeki Strategy marketing manger
Kumar ve Kumarhane, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Solitics Review

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: Recommend them but of course it is necessary to check the competitors as well

Artılar:

The system is very intuitive, easy to use and very simple to explain and teach new users about it. easy to set up journey's & promotion , the Dashboard also clear to view

Eksileri:

Because we use it for few brands it is not so convenient to use once we export the report, the report is very unfriendly and there is not so much how to control the fields there. Also there is no neat guide that explains / accompanies you as a user so that way you are dependent on a support team that is very nice but not always able to teach and explain all the options that the system have