Superchat

Superchat Nedir?

Superchat gives businesses the tools they need to communicate efficiently. The messaging platform helps businesses from across different industries create unique customer experiences. Our unified inbox combines the essential channels in one software. Besides a unified inbox, Superchat makes messenger marketing accessible for businesses of all sizes. Send out personalized WhatsApp newsletters that are ultimately GDPR compliant and tailored to your target group.

Kimler Superchat Kullanıyor?

Superchat can be used by any company, regardless of the industry in which it operates.

Superchat nerede dağıtılabilir?

Cloud, SaaS, Web tabanlı, Android (Mobil), iPhone (Mobil)

Satıcı hakkında

  • SuperX
  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Andorra, Arnavutluk, Avusturya, Belarus ve 49 adet daha

Diller

Almanca, İngilizce

Satıcı hakkında

  • SuperX
  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Andorra, Arnavutluk, Avusturya, Belarus ve 49 adet daha

Diller

Almanca, İngilizce

Superchat videoları ve resimleri

Superchat Yazılımı - 1
1 tane daha görüntüle

Superchat ile benzer ürünleri karşılaştır

Superchat

€89,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$49,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$15,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
(0)
$29,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Superchat ürününün özellikleri

  • Arama/Filtreleme
  • E-posta Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çok Kanallı İletişim
  • İnceleme Bildirimi
  • İnceleme Oluşturma
  • İnceleme İzleme

Superchat Alternatifler

Actionable guest feedback that actually drives revenue. Voted #1 Guest Feedback Platform for Restaurants.
Voice, chat, email, sms and payment, all of your customer interactions managed from one single omnichannel platform, 100% cloud.
End-to-end client experience platform built for small businesses.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir. amoCRM hakkında daha fazla bilgi
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
A Economical & Fully- Featured platform with CRM, ERP, HCM, Project Management and Helpdesk solution with built-in integrations.
Automated texting for complete customer engagement and interaction.
Cognigy is a low-code Conversational AI Platform for Contact Center Automation.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
The All-in Automotive Messaging Software connecting Dealerships and Top car brands and their customers.
Sagicc is the omnichannel CX platform that helps companies with the challenge of delivering great service to large crowds of customers.
monday.com is a cloud Work OS, where teams run their projects and everyday work, whether they are in the office, home or on-the-go.
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Superchat için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,8
Kullanım Kolaylığı
4,8
Müşteri Hizmetleri
4,9
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,6

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
81%
4
19%
Doğrulanmış Yorumcu
Endonezya dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Mali Hizmetler, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Super Inbox System

5,0 geçen yıl

Artılar:

Einfache Bedienung, WhatsApp Integration

Eksileri:

E-Mail Schnittstelle, Abruf bestehender Mails

Dominik
Almanya dahilindeki Inhaber
Perakende, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Rundum Perfekt: Super Software und Top Team

5,0 3 ay önce

Artılar:

Schnelle Integration, fehlende Funktionen wurden sehr schnell umgesetzt.

Eksileri:

Bei Superchat gibt es keine Nachteile. Jede Frage oder Problem wird umgehend gelöst, nach dem Prinzip: Es gibt keine Probleme, sondern nur Lösungen :-)

Thomas
Almanya dahilindeki Geschäftsführer
Mali Hizmetler, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Revolution in unserer Kundenkommunikation

5,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: Unser Kommunikationstool Nr. 1 - Ich kann mir ein Leben ohne nicht mehr vorstellen.

Artılar:

Ich kann unsere Unternehmenskommunikation mit Kunden, aber auch intern ohne SC nicht mehr vorstellen. Schneller Transport von Anliegen, unsere Kunden und Bearbeitung von allen Mitarbeitern. Notizen in Chats und jetzt neu auch Automatisierung mit Zapier. Ich halte gerade bei unseren Mitarbeitern die SC auf Ihrem privaten Handy nutzen (freiwillig) die Kundendaten getrennt vom privaten Telefonbuch. Ich kann Kunden bequem importieren und und und... Uns erspart SC viel Zeit und damit Geld.

Eksileri:

Das es die Software erst seit 2021 gibt.

Torsten
Almanya dahilindeki Verwaltungsangestellter
Animasyon, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Verwaltung

4,0 3 ay önce

Yorumlar: Gut...weiter machen!

Artılar:

Das alle Kontaktaufnahmen über unsere Kanäle gebündel in den Superchat zusammen kommen.

Eksileri:

Noch nicht komplett ausgereift, einzelne features wären noch toll

Frédéric
Almanya dahilindeki Kommunikationsfachwirt (VWA)
Kimyasal Maddeler, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Ein Mehrwert für den Kundendialog

5,0 3 ay önce

Yorumlar: Ein absolut unvermeidbare Anwendung zur Steigerung der Kundenkommunikation. Man steigert das Servicelevel und steht somit viel enger im Austausch mit den Kunden.

Artılar:

Die Software ist einfach zu verstehen und zu nutzen. Es bindet die wichtigsten Kanäle ein. Dadurch lässt sich das Serviceniveau um ein vielfaches steigern. Die Kommunikation zum Kunden ist einfacher und schneller. Es werden immer wieder Funktionen verbessert und neue implementiert. Besonders die Funktion der Bewertungen ist grandios!

Eksileri:

Die Kommunikation im Team müsste noch in der Software optimiert werden!