Salesforce Marketing Cloud

Salesforce Marketing Cloud Nedir?

Meet Salesforce Marketing Cloud, the leading marketing solution to increase engagement with every consumer. Use powerful data management to collect, organize, and securely store first-, second-, and third-party data alongside offline data to create complete consumer data profiles. Tailor every interaction along the journey with your brand using built-in AI. Then, engage each individual consumer at scale using industry-leading email, mobile, advertising, and social solutions.

Kimler Salesforce Marketing Cloud Kullanıyor?

Companies of all sizes, in all industries.

Salesforce Marketing Cloud nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Salesforce
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2003 yılında kuruldu

Salesforce Marketing Cloud support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Birleşik Krallık ve 6 adet daha

Diller

Almanca, Danca, Endonezce, Felemenkçe, Fince ve 16 adet daha

Satıcı hakkında

  • Salesforce
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2003 yılında kuruldu

Salesforce Marketing Cloud support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Birleşik Krallık ve 6 adet daha

Diller

Almanca, Danca, Endonezce, Felemenkçe, Fince ve 16 adet daha

Salesforce Marketing Cloud videoları ve resimleri

Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 1
Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 2
Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 3
Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 4
Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Salesforce Marketing Cloud videosu
Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 1
Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 2
Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 3
Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 4
Salesforce Marketing Cloud Yazılımı - 5

Salesforce Marketing Cloud ile benzer ürünleri karşılaştır

Salesforce Marketing Cloud

Salesforce Marketing Cloud

$4.800,00
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$14,95/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$1.250,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Salesforce Marketing Cloud ürününün özellikleri

  • AB Testi
  • Abone Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
  • Bağlılık Programı
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • CAN SPAM (ABD İstenmeyen Pornografi ve Pazarlama Saldırılarının Kontrol Edilmesi Yasası) Uyumluluğu
  • CRM
  • Davranış İzleme
  • Davranışsal Analiz
  • Dinamik İçerik
  • Dosya Yönetimi
  • Drip (Damla) Kampanyaları
  • Dönüşüm İzleme
  • E-Posta Kampanyası Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-posta İzleme
  • Elektronik Formlar
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etiketleme
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Gerçek Zamanlı Analiz
  • Giriş Sayfaları/Web Formları
  • Gönderi Planlama
  • Kampanya Analizi
  • Kampanya Planlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Kampanya İzleme
  • Kanal Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişi Yönetimi
  • Liste Yönetimi
  • Metin Düzenleme
  • Mobil Cihazlar İçin Optimize Edilmiş E-postalar
  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Katılımı
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Otomatik Yayımlama
  • Pano
  • Paylaşılan Gelen Kutuları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Performans Metrikleri
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Rekabet Analizi
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Pazarlama
  • Sürüm Denetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Tam Metin Arama
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • WYSIWYG Düzenleyici
  • Web Sitesi Analizi
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
  • Yanıt Yönetimi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Yayınlama Planlaması
  • iPad Cihazları İçin
  • Çok Kanallı Kampanyalar
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Çok Kanallı İlişkilendirme
  • Çoklu Hesap Yönetimi
  • Çoklu Kampanya
  • Ödül Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İmza Yönetimi
  • İçerik Yayımlama Seçenekleri
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Şablon Yönetimi

Salesforce Marketing Cloud İçin En İyi Alternatifler

Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
User.com is an advanced marketing and sales system that helps automate personalized communication and streamline business processes.
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Full featured digital marketing platform built for marketing agencies
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Ortto is a customer data platform, business intelligence tool, and marketing automation all-in-one.
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
monday.com is a cloud Work OS, where teams run their projects and everyday work, whether they are in the office, home or on-the-go.
We deliver the tools to simplify and amplify digital marketing and drive results for your business.

Salesforce Marketing Cloud için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,1
Kullanım Kolaylığı
3,6
Müşteri Hizmetleri
3,7
Özellikler
4,1
Paranızın Karşılığı
3,7

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
38%
4
40%
3
16%
2
3%
1
4%
Robert
Robert
Avustralya dahilindeki ICT Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Kimyasal Maddeler, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Top of class marketing automation and reporting.

5,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: It has been very positive. Before this our marketing was very much email informational marketing. Sending out new product ifo and links to webinars etc but there was no easy way to link this data to contacts or prospects and no way to have this information readily available to the sales team to generate sales. HAving the power to identiny and categorise supporters and detractors and know who is interested in wjat based on actual data is very powerful.

Artılar:

The ease of connecting the software to the larger salesforce CRM and using the data from Marketing cloud to educate the sales people about what their customers are interested in is invaluable. The power of linking slaes and marketing together is huge.

Eksileri:

there are some things that are not included. It will send out campaings but if you need something like a survey you will need either a landing page ofr some kind of survey software. Saying that they do integrate the leading platfroms quite well.

Doğrulanmış Yorumcu
Pakistan dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yiyecek ve İçecek, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Outstanding software in digital marketing

5,0 2 hafta önce Yeni

Yorumlar: My overall experience on this software is brilliant and i personally refer to my colleague to use it for email marketing.

Artılar:

It is a brilliant software for email marketing, email automation, social media marketing, leads generation, email management and for effective generation of email.

Eksileri:

I didn't find it any features useless. However, it should be updated with new version.

Doğrulanmış Yorumcu
Hollanda dahilindeki Consultant
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
İnternet, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Terrible product, terrible support

1,0 4 yıl önce

Artılar:

The personalization options are pretty cool. But when you use them (with AMPscript) the Journey Builder is pretty much useless as Engagement Splits don't work with them.

Eksileri:

Where to start. - Extremely buggy system. We had multiple issues with the Journey Builder that resulted in a number of our subscribers receiving thousands of emails which put us on the spam list for Gmail. - The Journey Builder is extremely rigid. You have to create new versions if you want to make even the smallest edit. Then you'll likely need to double check every single step because things break super easily. When you update emails that are used in Journeys in Content Builder, you need to go into these Journeys and manually update these emails again to make sure the changes take effect. You can try to solve this with Reference Content but then Engagement Splits don't work because it cannot see the URLs. Same goes for using Dynamic Content. Also, current subscribers in the existing version of a journey cannot be placed into the new version of the journey. Lastly, you can only add subscribers to retargeting audiences but NOT REMOVE them from these retargeting audiences. You'll have to create ANOTHER retargeting audience (for which you have to pay extra) to exclude these in e.g. Facebook. Compare that with a cheap tool like ActiveCampaign and you're just amazed how bad Marketing Cloud is. Especially Journey Builder is the worst app I've ever come across. - The platform is basically not usable without Salesforce CRM. This creates a number of problems, e.g. not being able to simply send a realtime response email when someone fills a form on your website. Also, even though it's the same company, the integration between Salesforce and Marketing Cloud is complex and just basically terrible. - Cloud Pages Smart Capture forms are useless. It doesn't accept people that are already in the data extension that is connected to a particular Smart Capture form but it does not warn you about this in any way. Also, if you use Salesforce as your DoR you can't use Smart Capture forms but are forced to build custom AMPscript code due the ContactID being created in Salesforce (not possible in Marketing Cloud). - As I mentioned above, functions don't work well with each other. This because they just bought a bunch of different companies and tried to tie it together. This also makes it very difficult to navigate as some functions overlap while others are completely incompatible. The system is also very slow. Loading times are not rarely over 10 seconds. This makes working with it daily a true torture. There are numerous other smaller bugs and annoying things that I don't have time for to write down but if I can summerize, if you want your marketing team to be lean, flexible and successful then do yourself a favor and pick any other system.

Ahmed
Mısır dahilindeki Freelancer
Bilgisayar ve Ağ Güvenliği, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

One of the best CRM ever

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Salesforce helped us a lot in our work tasks, you can say that he can do all your work tasks, especially if you work in a team in the field of marketing, customer follow-up, advertising campaigns, customer targeting, data collection, real estate and others
In summary, this program can accomplish large and heavy tasks for your company with many advantages that will make it easier for you to use the program

Artılar:

Salesforce offers a tons of flexibility. Salesforce allows you to build anything you can imagine. The CRM can perform some serious heavy lifting and integrates with practically all programs on the market. Tasks let you keep track of ongoing discussions or tasks with clients and prospects, whilst reporting lets you monitor how your team is performing.

Eksileri:

Sometimes it is slow to use However, that is just how CRMs are, I've looked at many different CRMs available, and Salesforce has so far proven to be the finest.

Walter
ABD dahilindeki Marketing Specialist
Yüksek Öğrenim, 501-1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

SFMC

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: This is a very serviceable software and will serve it's purpose. It can do a lot, so depending of the size of your organization it might be too much for the cost.

Artılar:

In addition to being able to import a distribution list, this product integrated with our CRM (Recruit) so we were able to send to segregated lists and it showed what emails were sent in Recruit. This made it easier for our reps to see when correspondence went out to their pipelines. It is rather simple to create and distribute emails.

Eksileri:

Some of the functionality was a bit wonky, and emails viewed differently between various email clients. Line spacing was the biggest thing that varied quite a bit. Everything would look great in SFMC, but when an email was received in Outlook, Mac Mail, or Gmail, all three would display it just a bit differently. Not sure who's problem this is. It also doesn't embed video either. The workaround is to create a screenshot as a graphic, then add a link to it.