18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Towbook Management Software Nedir?

Çekici hizmeti veren şirketlerin görev dağıtımı, bağlanan araçlar, faturalandırma ve daha fazlası için kullanabileceği bulut tabanlı araç çekme yönetimi yazılımı. İnternet erişimi olan her yerde kullanılabilir. Android ve iPhone/iPad için mobil uygulamaları da mevcuttur. Büyük motosiklet kulüplerinden doğrudan Towbook’a çağrı alabilir, doğrudan sürücü telefonlarına çağrı gönderebilir ve sadece birkaç tıklamayla fatura belgesi oluşturabilirsiniz. Ayrıca, Towbook 7/24 ücretsiz telefon desteği sunar.

Kimler Towbook Management Software Kullanıyor?

Towbook; anlaşmalı araç çekme, yol yardımı ve özel mülk/olay yeri yönetimi amaçlı çekme hizmetlerinde uzmanlaşmış çekici şirketleriyle birlikte çalışır.

Towbook Management Software nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Towbook
  • 2007 yılında kuruldu

Towbook Management Software desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 224 adet daha

Diller

İngilizce

Towbook Management Software fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$49,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Ücretsiz sürüm yoktur

Towbook Management Software ürününün ücretsiz sürümü yok, ama ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Towbook Management Software ücretli sürümü başlangıç fiyatı $49,00/ay.

ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Towbook
  • 2007 yılında kuruldu

Towbook Management Software desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 224 adet daha

Diller

İngilizce

Towbook Management Software videoları ve resimleri

1 tane daha görüntüle

Towbook Management Software ürününün özellikleri

  • Bakım Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Filo Yönetimi
  • GPS
  • Müşteri Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Yakıt Yönetimi

Towbook Management Software İçin En İyi Alternatifler

Sağlam ve kullanıcı dostu, her türlü kaynağı izlemek için görsel planlama yazılımı.

Towbook Management Software için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,8
Kullanım Kolaylığı
4,8
Müşteri Hizmetleri
4,8
Özellikler
4,8
Paranızın Karşılığı
4,8

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
93%
4
4%
3
1%
1
2%
Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Otomotiv, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Towbooks customer service

5,0 6 yıl önce

Yorumlar: I am able to put more information on my impounds and tows.

Artılar:

Ease of use and the Customer Service team is magnificent.

Eksileri:

Trying to find past vehicles within the dispatching and completed.

Buffy
ABD dahilindeki Office Manager
Ulaşım/Kamyonculuk/Demiryolu, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: SoftwareAdvice

The Business software of today, tomorrow and the future.

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: Has helped build our business to what it is today. Improved ETA times, ease of invoicing, and more. The Customer Service is Excellent and we will continue to utilize this program for our business.

Artılar:

The GPS, and the ease of connection to our roadside provider network.

Eksileri:

We love everything about the software. Continually updating the software to satisfy clientele need.

Yaser
ABD dahilindeki MANAGER
Ulaşım/Kamyonculuk/Demiryolu, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

24/7 is nothing but angry sleepy voice so made that we called at 2 am to ask for help login!!

1,0 6 yıl önce

Yorumlar: NA

Artılar:

DIGITALLY DISPATCH WORKING WITH MOTOR CLUBS

Eksileri:

24/7 CUSTOMER SUPPORT RUDENESS AND UN-LOGIC SOLUTION AND HANGING UP ON YOU WOW!!!

Christina
ABD dahilindeki Owner
Ulaşım/Kamyonculuk/Demiryolu, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

Best Customer Service I have ever received

4,0 6 yıl önce

Artılar:

Overall it is easy to use with a small amount of explanation. I feel like the programming is headed in the right direction. Towbook was recommended to me over and over and I feel like the main reason is the customer service. Here is a great example: I was notified a task/ticket needed to be created for an issue I was having, that it was created, that the conversation will be closed and that Towbook will contact me when they have a resolution. They have great communication! They are also available 24/7 which is great considering I do most of my paperwork after 10pm.

Eksileri:

It all comes down to who and how you do business with them. IE: The Autoclub NSD is extremely limited in what you can do, basically used only for dispatching. You cannot do any auto billing or payment tracking for them due to the Autoclubs limitation (not Towbooks issue but I was sold on the fact that you could). They have to be treated more like a shop account which is time consuming when they have such high volume. It is amazing for the Autoclubs that you can do auto billing and have payments auto applied/posted in Towbook. We have received many compliments on the professionalism of the the invoices/statements from our shop accounts. There is some back and forth on the web pages/tabs that I feel are unnecessary and could be updated with some programming tweeks but overall they have a great product and the absolute best customer service I have ever received. They have lots of reports but I would like to see a place where I can create a custom report myself and save it in my account or have Towbook create me a custom report and post it to my account that I can run that is tailored towards my business instead of rummaging through about 100 excel tabs I don't *currently* need.

Kyle
ABD dahilindeki Manager
Otomotiv, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Amazing software

5,0 6 yıl önce

Yorumlar: Amazing. Great support, great product!

Artılar:

I absolutely love this software. Previously, we were using another product and the customer support was horrible. I began searching for a software that could meet all our needs and stumbled across Towbook. Two days into the free trial I was convinced it was exactly what we needed. The in app support is outstanding. The longest we've waited for a reply is maybe 5 minutes. Average response time I'd say is 2-3 minutes. I would also like to point out that some people are hesitant to trust "Cloud Based" software. In all the years we've used Towbook, we have NEVER had a connection issue or data issues. It has ran flawlessly. The features in Towbook check almost every box I could imagine a towing company would need. You won't be disappointed.

Eksileri:

The only con I could think of is some features are only part of the higher tiers. So if you aren't a very high volume company and could get by with a cheaper plan, you may have to purchase a higher one just to get all the features you would like. But even with that said, it's still worth it to me.